سلام به همه عزیزان
یکی از تجربه های خوب من در زندگی این بوده که هروقت به چالشی دچار میشم و احساس آزردگی زیاد دارم به جای پرداختن به فرد مقابل و اتفاق از خودم بپرسم چه ضعفی دارم کهاین موضوع باعث ناراحتیم شده؟ هروقت عمیق میشم میبینم اوه چه چیز جالبی درباره خودم کشف کردم
چون تمام افعال اشتباه یا قبیح یا تمام احساسات ازاردهنده (به جز هرچی احساس که در مسیر بندگی خداست مثل غم برای شهادت حضرت زهرا ع)
حتما از یک ضعف درونی ادم بوده







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)