الهه چرا ما از نه گفتن می ترسیم ؟
نه گفتن خودخواهی نیست یه مهارته .
چند تا تکنیک داره :1- اول شرمندگی درخواست را از طرف بگیر . 2- اون نه را با ذکر دلیل بگو ( فقط یه دلیل ) . 3- در بعضی مواقع و در صورت صلاح دید یه درخواست جایگزین داشته باش .
مثلا از دوستت تشکر کن که زنگ زد بهت و بگو خیلی خوشحال شدی - بعدش بگو دوران کرونا صلاح نیست که حضوری ملاقات داشته باشیم - آخرشم بگو اگه فرصت شد بریم تو شبکه مجازی Skyroom تصویری با هم صحبت کنیم - نه لازم هست دروغ بگی و نه قراره کار عجیب غریب انجام بدی .شرایط و موقعیتت را شرح دادی .








علاقه مندی ها (Bookmarks)