من این آیکن بالا رو نزاشتم خودش اومد پاکشم نمیتونم بکنم
خدا کنه قصدش فقط اذیت من باشه
ببین من به کجا رسیدم
با این حال که این اذیتم اذیت مصخره ای چون هم خیانت خودش مطرح هم چشمش دنبال پسر 10 ساله بودن و خیلی واقعا زشت از یه خانوم قرآن خون و نماز خون واقعا بعیده
من سوالم اینه چرا همچین افرادی نماز میخونن؟؟؟؟!!!!!
و فکر میکنم بیماری روحی شدیدی داره حالا از حسادت یا هر چیه دیگه
و الا چه لزومی داره منو اذیت کنه منی که آزارم حتی به یک مورچه هم نرسیده
اتفاقا توی قومیت ما و فامیل ما خیلی راحت اعلام میکنند که من دارم خیانت میکنم
و کاملا مشخص همه فامتیلمونم میدونن
اصلا چیز قایمکی ندارن








علاقه مندی ها (Bookmarks)