سلام
الهه جان و آی تک عزیز، امیدوارم هر چه زودتر حال پدران عزیزتون خوب بشه و برگردن خونه.
توصیه میکنم تا جایی که ممکنه دستگاه و کپسول اکسیژن رو کرایه کنید یا بخرید بیارید خونه ازشون نگه داری کنید. بهتر از بیمارستانه.
باز خوبه باباهای شما راضی شدن برن دکتر. بابای منم دو سه روزه بدن درد و سرفه داره ولی حاضر نمیشه بریم دکتر. حتی برای یه آب پرتقال خوردن هم ناز میکنه. و منم فقط دارم حرص میخورم. حیف زورم نمیرسه. و گرنه کت بسته کولش میکردم به زور میبردمش دکتر و تست میداد.








علاقه مندی ها (Bookmarks)