خواهش میکنم
در ابتدا توصیه میکنم اگر جمعه عصر منظورتون فردا هست... لطفا این قرار ملاقات ها رو تا آمدن زمان بهتری، کنسل کنین. من بعنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ تالار همدردی توصیه میکنم برای احترام به تمامی رنج ها و کوشش های کادر درمانی کشور و سایر افراد در جایگاههای مختلف لطفا این روزها در خونه ی خودمون بمونیم.
در مورد اینکه شما متوجه هستین زمان بیشتری باید صرف شناخت طرف مقابلتون بشه، این نوع تفکر خیلی ارزشمند هست. اما اینکه در نیم ساعت تشخیص دادین ایشون بدردتون میخورن این میتونه اون تفکر شما رو مبنی بر شناخت بیشتر، تحت تأثیر قرار بده و خیلی زود دچار خطا در شناخت بشین.
لطفا به سؤالاتم پاسخ بدین؛
۱. معیارهاتون برای انتخاب همسر چی هست؟
۲. سه، چهار مورد قبل چرا کنسل شد؟
۳. این خانم چند ساله هستن؟ مشغول به چه کاری؟
۴. چه تفاوت هایی رو فعلا بین خودتان و خانواده و ایشان و خانوادش متوجهش شدین؟
۵. شما اگر اشتباهی رو مرتکب بشین و یا شکست بخورین، واکنشتون چیه؟
۶. چقدر میتونین در پیشبرد کارها به دیگران اعتماد کنین؟
۷. نظرات دیگران زندگی شما چقدر مهم هست و چقدر به تأیید اونها وابسته هستین؟
۸. انتقاد پذیری شما چگونه هست؟
۹. در زندگی خودتون احساس عذاب وجدان هم دارین؟
۱۰. سابقه ی مواردی مثل هراس، افسردگی یا .. که توسط متخصص تأیید شده باشه رو دارین؟ داروی خاصی مصرف میکنین؟
![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)