
نوشته اصلی توسط
Somebody20
با ارزش بوزش از همه دوستان تالار، مرسى ازينكه خيلى روزها منو اروم كردين
اما متاسفانه بايد بگم اين تالار يه چيزو به هيچكس ياد نميده، اونم اينه كه پاشو زندگيتو دس بگير و براى خودت برو جلو،
انقد به نگه داشتن چيزى كه درست نيس، خرابه، نميخوادت، اصرار نكن. زندگى ايعاد ديگه هم داره، مناسفانه اينحا فقط ياد ميگيرم عمر و حووننيمونو بذاريم رو چيزى ك درس بشو نيس، نميدونم چرا
منكر اروم شدن و حساى خوبى ك خيلى وقتا اينجا دريافت كردم نميشم، اما فك ميكنم به شدت سنتى اينجا مشاوره داده ميشه، گاهى حس ميكنم همه ما مهره اى شديم كه امار طلاقو بياريم پايين واستون
وقتى نميشه، نميشه.من بعد ١٠ سال ميفهمم، ايشون بعد ٢ سال، اون بكى ٥ سال،
لطفا راه حلاى قشنگترى ارايه بدين، تنها زندگى كردن انقد ترس داره؟
باعرض سلام واحترام خدمت شما.بااحترام با این پستتون مخالفم.من خودم هم درد کشیده ام توی این تالار اوائل فقط ناله وزاری میکردم بقیه هم انصافا خوب همدردی میکردند.ولی از یک جایی به بعد دوستانی مثل شیدا،میشل،جناب باغبان و...من رو با بعد دیگه ای از خودم آشنا کردند.فهمیدم خیلی جاها اشکال ازمنه،بااین حال مدیر همدردی وقتی مشاوره خصوصی گرفتم اصلا منو تشویق به ادامه زندگی نکردند بلکه پیشنهادهای جدیدی دادند که یکی از اونا جدایی بود
پی نوشت:چرا امضای من چپکیه؟رسما آیه قرآن رو اشتباه نوشتم!!!
فَإِنَّ مَعَ الْعُسْرِ يُسْرًا. إِنَّ مَعَ الْعُسْرِ يُسْرًا
خداوند دوبار تکرار کرده که یادمون نره بعد هر سختی آسانیست
ویرایش توسط tavalode arezoo : چهارشنبه 12 آذر 99 در ساعت 01:23
علاقه مندی ها (Bookmarks)