- - - Updated - - -
رنج و درد و زجر چه فرقی با هم دارند ؟
درد یک محرک است و می تواند لذت بخش باشد .
درد خودش درمان است.
نداشتن درد یعنی نشناختن شاخص.
درد یک توجه است .
دقت کن از کجاست ؟اجازه بده کار خودش را بکند.تا بشناسی از کجاست ؟ تا درمانش کنی .
درد جسم +درد معنوی (درد عشق ,دردحقیقت, درددین و...)
مولا نا می فرماین:درد یکی از ابزار های تعالی است
رنج یک نوع احساس است .نگرش های ذهنی است .
درد =طبیعی است
رنج= عادی است
زجر = بیمارگونه است
- - - Updated - - -









پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)