مگه شما مامانتون را نمی بینین؟ راهتون دوره یا با هم قهرید ؟ احساس کردم از مادرت دوری و نمی تونی ببینیش . ترس از آینده داری فکر کنم . آدمی زاد عمرش نباشه میره خوب دیگه . منم الان کرونا دارم تنگی نفس هم دارم .شاید الان باشم هفته بعد نباشم . به این چیزها بخوای فکر کنی از پا در می یای .بهتره از فرصت استفاده کنی و قدر عزیزانت را بیشتر بدونی . مشاوره حضوری هم برو








خدایا اگه سرنوشت منم همینجور بشه چی میشه

علاقه مندی ها (Bookmarks)