سلام
به نظر من قسمتی از تایید طلبی برمی گرده به ترس از پذیرش عواقب یک تصمیم.
این رو در نظر داشته باشید که هیچ کس کامل نیست و ما حق داریم گاهی اشتباه کنیم، شکست مرحله ی مهمی از زندگیه، اما نکته مهم اینه که از اون اشتباه تجربه کسب کنیم و در جهت رشد ازش استفاده کنیم.
جمله معروف از توماس ادیسون که می گه من هیچ گاه شکست نخورده ام تنها ده هزار روش یافته ام که به نتیجه نمی رسد.








علاقه مندی ها (Bookmarks)