سلام بر یاران همدردی عزیزم.حال واحوال این روزام:به لطف خدا،پسرم پزشکی قبول شده به خودم قول دادم به شکرانه این نعمت نگذارم چیزی این شادی رو ازم بگیره.
به قول میشل عزیزم اشتباه بزرگیه که آدم از اتفاقات ناراحت کننده تکراری گذشته زندگیش دوباره به همون شدت به هم بریزه.هرموقع اینجور میشم این جمله رو بارها باخودم تکرار میکنم.
من اینجا درسهای بزرگی از میشل،گیسو کمند،آقای باغبان و...گرفتم،امیدوارم خداوند درعوض جاهایی در زندگی که فکرشم نمیکنند معجزشو نشونشون بده![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)