من خیلی تمرین داشتم مطالعه داشتم ، داشتم خوب پیش میرفتم کنترل رو احساسم داشتم اما این مدت دوباره رفتار هیجانی زیادی داشتم ضعیف شدم
دوباره از اول باید شروع کنم ناراحتم از خودم قرار نبود اینجوری بشه...ببخشید دوستان
پ.ن : آقا غلام برداشت بد نکردم اصلا ممنونم از راهنمایی تون![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)