سلام.
خانم تبسم آسمانی عزیز، من خیلی از عنوان تاپیکتون و پستتون خوشم اومد. ولی خب چون تجربه زندگی مشترک ندارم چیزی نداشتم بگم.
زندگی ها یکم پیچیده شده و فرصتها کم شده و درگیری ها زیاد. شاید دوستان منتظر یک فرصت درست و حسابی بوده اند که بتونن بنویسن، یا شایدم درگیر مشکلاتی بوده اند که در این فاصله تمرکز کافی روی نکات مثبت زندگیاشون نداشته اند که دل و دماغ اژ مثبت نوشتن ها داشته باشند. این از ارزش تاپیک شما و نیتتون کم نمیکنه.
امیدوارم هر مشکلی پیش اومده به زودی حل بشه و متاهلین تالار هم از تجربیات مثبتی که دارن بنویسن.







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)