سلام گیسو کمند عزیز
خوشحالم که دوباره اینجایی
ان شاالله بهترین انتخاب رو انجام بدی
گیسو جان، ازدواج پروسه پیچیده ایه که البته خودت بهتر از من می دونی
سعی کن بدون در نظر گرفتن احساست بررسی کنی
همه چیز رو کاملا منطقی
الان زوم کردی روی اختلاف سن
به نظرم شاید باعث بشه از موارد مهمتری باز بمونی
بهت پیشنهاد می کنم از نظرات یک مشاور حتما استفاده کن
حالا شده اینترنتی یا تلفنی
در مورد اختلاف سن
دایی من از زنداییم کوچکتره
البته هیچکدوم سابقه ازدواج قبلی نداشتن
ولی به نظرم خوب و خوشبختن
البته گاها زندایی میگه من اگه برگردم عقب این ازدواج رو انجام نمیدم و با کسی کوچکتر از خودم ازدواج نمی کنم
اون میگه علتش حرفهای اطرافیان هست که گاها به گوشم رسیده و منو آزار داده در حالی که من هم موقعیتهای ازدواج دیگه داشتم و به خاطر اخلاق دایی، باهاش ازدواج کردم
راستم میگه
حتی خواستگار پزشک هم داشته
خانوادش داییم رو دوست داشتن و به خواستگاریش جواب مثبت دادن
دوست برادرش بوده
ولی به نظرم در کل هیچ دو نفری مثل هم نیستن
فقط چیزی که بگم اینه که تنها چیزی که هرگز به نظرم اتفاق نمی افته خیانت داییم به زنداییم هست
من ارتباطی بین اختلاف سن و خیانت نمی بینم
به نظرم خیانت به کیفیت رابطه و به محجوب بودن فرد مربوطه حالا اسمش رو ایمان نمیذارم منظورم متعهد بودن فرد هست
و البته به افرادی که در مسیر اون قرار می گیرن بعضی زنها واقعا حیله گر هستن و مرد باید خیلی محکم باشه در دامشون نیفته
الان کسی رو سراغ دارم که با داشتن یک زن جوان بسیار زیبا و دو بچه، باز هم دوست دختر داره و به خانمش هم گفته همینه که هست
برای بررسی همه موارد حتما مشاوره بگیر و فقط روی این یه مورد زوم نکن که بقیه موارد از نظرت پنهان بمونه








علاقه مندی ها (Bookmarks)