به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 51

Threaded View

  1. #11
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 دی 02 [ 10:23]
    تاریخ عضویت
    1391-5-02
    نوشته ها
    1,285
    امتیاز
    24,091
    سطح
    94
    Points: 24,091, Level: 94
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 259
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteranOverdrive10000 Experience Points
    تشکرها
    3,681

    تشکرشده 4,954 در 1,249 پست

    Rep Power
    225
    Array
    سلام گیسو کمند عزیز
    خوشحالم که دوباره اینجایی
    ان شاالله بهترین انتخاب رو انجام بدی

    گیسو جان، ازدواج پروسه پیچیده ایه که البته خودت بهتر از من می دونی
    سعی کن بدون در نظر گرفتن احساست بررسی کنی
    همه چیز رو کاملا منطقی

    الان زوم کردی روی اختلاف سن
    به نظرم شاید باعث بشه از موارد مهمتری باز بمونی

    بهت پیشنهاد می کنم از نظرات یک مشاور حتما استفاده کن
    حالا شده اینترنتی یا تلفنی

    در مورد اختلاف سن
    دایی من از زنداییم کوچکتره
    البته هیچکدوم سابقه ازدواج قبلی نداشتن
    ولی به نظرم خوب و خوشبختن

    البته گاها زندایی میگه من اگه برگردم عقب این ازدواج رو انجام نمیدم و با کسی کوچکتر از خودم ازدواج نمی کنم
    اون میگه علتش حرفهای اطرافیان هست که گاها به گوشم رسیده و منو آزار داده در حالی که من هم موقعیتهای ازدواج دیگه داشتم و به خاطر اخلاق دایی، باهاش ازدواج کردم
    راستم میگه
    حتی خواستگار پزشک هم داشته
    خانوادش داییم رو دوست داشتن و به خواستگاریش جواب مثبت دادن
    دوست برادرش بوده

    ولی به نظرم در کل هیچ دو نفری مثل هم نیستن

    فقط چیزی که بگم اینه که تنها چیزی که هرگز به نظرم اتفاق نمی افته خیانت داییم به زنداییم هست
    من ارتباطی بین اختلاف سن و خیانت نمی بینم

    به نظرم خیانت به کیفیت رابطه و به محجوب بودن فرد مربوطه حالا اسمش رو ایمان نمیذارم منظورم متعهد بودن فرد هست

    و البته به افرادی که در مسیر اون قرار می گیرن بعضی زنها واقعا حیله گر هستن و مرد باید خیلی محکم باشه در دامشون نیفته

    الان کسی رو سراغ دارم که با داشتن یک زن جوان بسیار زیبا و دو بچه، باز هم دوست دختر داره و به خانمش هم گفته همینه که هست

    برای بررسی همه موارد حتما مشاوره بگیر و فقط روی این یه مورد زوم نکن که بقیه موارد از نظرت پنهان بمونه

  2. 3 کاربر از پست مفید فکور تشکرکرده اند .

    Eram (پنجشنبه 08 آبان 99), gholam1234 (چهارشنبه 07 آبان 99), گیسو کمند (جمعه 09 آبان 99)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:47 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.