سلام عزیزم
شاید تجربه من به دردت بخوره.
من هم خواستگارهای زیادی داشتم بعضی مواقع دو تا با هم، مواردی بود که شش ماه پروسه آشنایی طول می کشید ولی قلبم اوکی نمی داد، همه موارد که بررسی می کردم قابل قبول بود ولی قلبم صد درصد اوکی نبود.
تا اینکه همسرم اومد خواستگاریم توی همون جلسه اول که برام صحبت کرد آنچنان اطمینان قلبی بهش پیدا کردم که تمام نقاط ضعفی که ازش می دیدم برام مهم نبودن.
ما زندگی مون رو شروع کردیم و الحق در همه شرایط کنارم بوده.
زندگی مون فراز و نشیب زیادی داشته و متاسفانه حتی خیانت را هم تجربه کردم. اون هم به بدترین شکل ممکن.
اما به کمک هم تونستیم اون ماجرا رو مدیریت کنیم. گرچه هر دومون خیلی از اون ماجرا آسیب دیدیم. ولی زندگی مون ادامه داره اون هم با یک نمره قابل قبول.
با توجه به تجربه خیانتی که در زندگی دیدم ولی هنوز هم هر دومون عاشق هم هستیم و برای خوشحالی همدیگه هر کاری می کنیم.و حتی بعد از اون ماجرا بچه دار شدیم.
زندگی خیلی پیچیده تر از این حرف هاست که بخواهیم با یک خیانت پرونده اش را ببندیم.
به هر حال خیانت برای خیلی ها تابوعه، در صورتی که مساله روز جامعه ما هست و اصلا ربطی به سن و سال و مذهبی بودن یا نبودن وزشت و زیبا بودن و .... نداره.
برای رخ دادن خیانت خیلی فاکتورها دخیل هستند، و خیلی از اونها از دست ما خارجه.
موردی که برای ما پیش اومد یک خانمی بود که همسرش معتاد به شیشه بود، و اون خانم کارگر همسرم بود، همسرم از سر خیرخواهی درگیر مشکلات کارگرش می شه، کارگری که از همسرم بزرگ تر بود و دختر دم بخت داشت و همسرم تازه 30 سالش بود.
من در مقابل اون خانم یک حوری بودم برای همسرم. من 28 ساله بودم و اون زن 40 ساله و به خاطر مشکلاتی که داشت خیلی بیشتر به نظر می رسید. به کمک همسرم از همسرش جدا می شه و همسرم برای حمایت بیشتر اون زن رو به عقد خودش در می یاره. 5 سال این ماجراها طول می کشه.
می خوام بگم سن و زیبایی که تو برات دغدغه شده نمی تونه یه دلیل قطعی برای خیانت باشه.
از خیانت برای خودت یه تابو نساز، میشل حرف خیلی خوبی زد، سعی کن با این قضیه به عنوان یک مشکل که ممکنه توی زندگیه هر کسی پیش بیاد کنار بیای. فعلا روی انتخابت تمرکز کن، از آینده هیچ کس خبر نداره.
توانایی های این آقا را نگاه کن.
زمانی که اون ماجرا ما برای من رو شد و زندگی ما دچار بحران شد همزمان ما یک ورشکستگی وحشتناک را هم تجربه کردیم و مزاحمت هایی که اون خانم توی زندگی ما به وجور می آورد، درسته من از خودم خیلی انرژی گذاشتم، البته با مشاوره هایی که گرفتم، ولی از حق دور نشم همسرم هم کم نیاورد و پای من و این زندگی ایستاد.
تو باید این رو بررسی کنی به هر حال انسان ممکنه خطا کنه، اون خطا ممکنه خیانت باشه، اما آیا اون آقا اونقدر توانایی داره که بتونه سربلند از اون مشکلات بیرون بیاد؟ یا نه آدمیه که جا را خالی می کنه و تو رو تنها می ذاره؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)