سلام
ببینید توی خانواده ها افرادی با روحیات متفاوت ممکنه وجود داشته باشن و اصطکاک هایی ممکنه بین افراد پیش بیاد. من اگه جای شما بودم اولا سعی می کردم از پیش آمدن همچین موقعیت هایی پیشگیری کنم. حالا با کم کردن مصاحبت با ایشون یا روش های دیگه. به نظرم حساسیت خودتون رو هم کمتر کنید وخیلی جاها حرفای اطرافیان رو نشنیده بگیرید تا آرامش بیشتری داشته باشین.








علاقه مندی ها (Bookmarks)