سلام گیسوکمند نازنین خوبی؟اینقد ذوق کردم دیدم تاپیک زدی اونم با چه موضوعی
چه کم پیدایی خانم
منکه حرفی واست ندارم در حیطه تاپیکت خواستم فقط عرض ارادتی کرده باشم
ولی گیسو اینو بدون تو در دیده اون اقا نیستی که تورو چطور میبینه اما اونقدر مناسب دیده که اینقدر پیگیره و این ذهنیت تو که بزرگتری قبلا ازدواج کردی و...فقط ممکنه روش اثر بذاره و الا نظر خود اون اقا مسلما با نظر تو یکی نیس که این موارد به چشمش بیاد
کمااینکه بر فرض تو پنج سالم کوچکتر باشی از کجا معلوم جوونتر و زیباتر ازون اقا بمونی؟ و غیر ازین اگر ان شاالله زندگیتون بر مدار درست و بندگی خدا پیش بره ظاهر پیرتر تو در اینده هیچ اثری نخواهد گذاشت
اینقد من اطرافم دیدم.. پدر و مادر دوست نزدیکم ۵سال خانم بزرگتره و خیلییب پیرتر دیده میشه.اینقدر عاشق همن که به خاطر شغل بعد بازنشستگی اقا که یک منطقه دور افتادست خانمش اونجا میمونه و میگفت واسم خیلی سختره پیش بچه هام تو شهر خودم باشم بدون همسرم...
همسرش وقتی ماموریت میخوره دوستم میگه بااین سنشون شبش اصلا بابام حالش بده که از مامانم دور میشه... اگر در دیده مجنون نشینی به غیر از خوبی لیلی نبینی
دید ماست که حقیقت تو ذهنمون میسازه رفیق. الانم ذهن اون اقا متفلوت از شماست به ظاهرتون
ولی مشاوره برین و از مشاور بخواه غیرمستقیم این تیپ سوالات رو بپرسه که ببینه ته ذهنش چیه
موفق باشی عزیز دلم![]()










علاقه مندی ها (Bookmarks)