سلام به شما
یکی از رفتارهای اشتباه این هست که افرادی که هنوز بصورت کامل از ارتباط قبلشون خارج نشدن یا ناراحتی اون رو بدوش میکشن وارد ارتباط جدیدی بشن.
چون به این خانم دسترسی نداریم، باید خدمت شما عرض کنم که اساس این ارتباط شما و نقش ناجی برای این خانم شدن غلط هست و باعث آسیب بخودتون خواهد شد.
بدون شک کششی که ایشان به ارتباط قبلی دارن و صدماتی که دیدن مانع از این خواهد بود که بشما متوجه باشن. بهترین کمک شما این هست که از ایشون درخواست کنین به روانشناس بالینی مراجعه کنن و خودتون هم با یک دلیل منطقی و قانع کننده از این ارتباط نادرست خارج بشید.
![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)