به حق با شماست
مگه شوهر شما مشاور ازدواج هستن که ۴ ساعت از وقتشون رو صرف مشورت ازدواج کنن.
شما که خارج از کشور هستین اصلا شوهرتون چه شناختی از اون آقای خاستگار داره که مشورت میده.
حالا شوهرتون که انقد مشورت خوبی میدن به نظر بهتره مواظب زندگی خودتون باشن.
من مشاور نیستم و به عنوان یه کاربر عادی دارم نظر میدم که کاملا کاملا کاملااااا حق با شماست که نخواین همسرتون از شما بزنن و به خواهرشون یا اصلا هر کس دیگه، ساعتهااا مشورت بدن.
منم این حق رو برای خودم قائل نبودم که از شوهرم چیزی بخوام.
ولی امروز شوهرم خواب بود، محض کنجکاوی گوشیشو چک کردم (هنوز نمیدونم اشتباه کردم یا نه)
ولی متوجه شدم خواهرش چقددددرررر کارای ریز و درشتش رو از داداشش میخواد.
منم از همون لحظه رویهم رو تغییر دادم.
بهتره به حالت درد و دل این موضوع رو برای شوهرتون باز کنین.
یکم حس نیاز و تنهایی چاشنی کنید.
مثلا بگین چقدر دوس دارم فلان کارو برام انجام بدی و ...
کلا برای این آقایون تا فاز بدبختی و حس نیاز برنداری، هیچ کاری برات نمیکنن








علاقه مندی ها (Bookmarks)