سلام دوستان
آقای mvazگرامی
خانم سحر بهاری عزیز
میشل و پوه عزیزم
ممنونم از راهنماییتون
حقیقتش بچه ها تو فکرم ی تاپیکی میچرخه فقط شاید خام باشه...اینکه کمک شمارو نیاز دارم.
.
.
.
شرایط زندگی این روزها، خبر ها، تعطیلی سیستم های آموزشی، قرنطینه شدن ها و .... افسار دنیارو داره از دستمون میگیره...برای من که اینطوریه.
از اون طرف من میخوام تا حد ممکن هم خودم و هم ادم هایی که باهاشون تشکیل یک حامعه رو میدیم و هم جامعه ای که بعدها فرزندان من توش زندگی خواهند کرد،به سلامت از این مراحل عبور کنیم و مبارزان خوبی در این میدان باشیم.
میخوام اونقدری که اینجا فرصتش هست به هم کمک کنیم ...دست همو بگیریم.
اینجا میشه در قالب چیزی به اسم تاپیک باهم حرف بزنیم...تحربیات مون رو به اشتراک بذاریم...
برای زندگی پربارتر
برای زندگی شادتر
برای باز کردن گره های زندگی
برای انرژی گرفتن از هم
برای چطور پررنگ کردن شادکامی ها و
برای چطور کمرنگ کردن ناکامی ها.
که انقدر قضیه جدیه به نظرم که برای رسیدن به همه اینها تمرین و یادگیری لازمه.
میخوام کتابی رو تو این تاپیک معرفی کنم درواقع از حرفهای کتابی بگم
به اسم لحظات ناب زندگی...( لحظه های واقعی هم معنی شدهreal moments) لحظه هایی که به زندگی معنا میبخشن ولی متاسفانه ما راحت از کنارشون رد میشیم ... حتی لحظه های دلتنگی مون .
احتمالا کنارش از حرفهای کتاب دیگه ای هم بیارم....how did I get here.
و در کنار این کتاب از لحظه هایی که معنا یی بخشیده به زندگیمون باهم حرف بزنیم...لحظه هایی که حس های خوبی داشتیم.
نمیدونم با من هم نظرید یا نه ...ولی فکر میکنم این کار به پرورش ذهن، ایده گرفتن و... کمک میکنه.
گیسو یادمه از عکس یا استیکرهایی استفاده میکرد که
حالا شاید برای همه نه ولی برای امثال خودم چشم نواز هست...و ترغیب میکنه به خواندن مطالب.چیزی مثل اونها رو لازم داشتم ... شایدم کلا منصرف شدم.
سحر جان چیزی که شما گفتین و متوجه نشدم حالا بعدا میام دوباره میخونم ...
تاپیکی هم که میشل گفت نتونستم کپی کنم ... کلا تو این قضیه ناکام موندم:)
احتمالا تو یه تعطیلی یه وقتی خالی میکنم برای شروع تاپیک
و از شما تقاضا دارم که کمکم کنین![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)