به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 108 از 193 نخستنخست ... 8586878889899100101102103104105106107108109110111112113114115116117118128138148158 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1,071 تا 1,080 , از مجموع 1928
  1. #1071
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 25 خرداد 05 [ 19:34]
    تاریخ عضویت
    1398-1-10
    نوشته ها
    813
    امتیاز
    25,716
    سطح
    96
    Points: 25,716, Level: 96
    Level completed: 37%, Points required for next Level: 634
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,748

    تشکرشده 1,848 در 755 پست

    Rep Power
    181
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Niagara نمایش پست ها
    چه تاپیک خوبی .
    زیاد در فضای مجازی فعالیت ندارم اگه اجازه بدید پست آخرم را در انجمن همدردی در اینجا می نویسم .
    سلام

    حضورتون در همدردی بسیار با ارزش بود و به نوبه خودم ازتون تشکر میکنم بابت همراهی هایتان.

    امید است در زمان های فراغتتان از راهنمایی هایتان استفاده کنیم.

  2. 3 کاربر از پست مفید Mvaz تشکرکرده اند .

    Eram (جمعه 18 مهر 99), miss seven (پنجشنبه 17 مهر 99), wisdom (یکشنبه 27 مهر 99)

  3. #1072
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 31 مرداد 04 [ 19:12]
    تاریخ عضویت
    1391-7-15
    محل سکونت
    زیر باران
    نوشته ها
    797
    امتیاز
    25,533
    سطح
    96
    Points: 25,533, Level: 96
    Level completed: 19%, Points required for next Level: 817
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger First ClassOverdriveSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    2,336

    تشکرشده 1,642 در 598 پست

    Rep Power
    165
    Array
    سلام
    امشب بیستمین سالگرد فوت پدربزرگ مهربون منه.
    گاهی که میومد خونه ما ،می دید ما مدرسه هستیم و وقت موندن بیشتر تو خونمون رو نداشت ، یه نایلون خوراکی می خرید که حتما توش اسمارتیس هم بود ، میومد مدرسه ما به دیدن من و بهم اون خوراکی هارو می داد و من و می دید و می رفت.
    نمی دونم چی شد که اینجا نوشتم... اصلا قرار نبود اینو بنویسم.
    ممنونم عزیزان
    خدا همه پدربزرگ ها و مادربزرگ ها رو بیامرزه.

  4. 6 کاربر از پست مفید Eram تشکرکرده اند .

    Mvaz (جمعه 18 مهر 99), Pooh (پنجشنبه 24 مهر 99), گیسو کمند (سه شنبه 22 مهر 99), میشل (چهارشنبه 23 مهر 99), wisdom (یکشنبه 27 مهر 99), بهاره جون (چهارشنبه 23 مهر 99)

  5. #1073
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 02 مرداد 04 [ 05:11]
    تاریخ عضویت
    1393-11-15
    نوشته ها
    823
    امتیاز
    36,526
    سطح
    100
    Points: 36,526, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 21.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,683

    تشکرشده 2,882 در 761 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    237
    Array
    ارم جان من این پست رو برای شما توی تاپیکتون گذاشتم

    اینجا هم میذارم
    ربطشو خودتون پیدا کنید :)


    در مورد پرستار باید بگم واقعا نمیتونم پسرم رو دست کسی بسپارم حتی اگر پرستار توی خونه ام باشه و خیلی سختگیرم نسبت به این موضوع.


    می خواستم درباره یه موضوعی با یه کوچولو تردید بنویسم ولی حالا مطمئن می نویسم

    یه روز خونه ها کامل بود
    یعنی چی
    یعنی از همه سن آدمی توی خونه ها بود
    کودک نوجوان بزرگسال و کهنسال

    اتفاقی که میافتاد این بود

    نوجوانها الگو داشتن و الگوشون برادر و خواهر بزگترشون بود یا حتی یه عمو و خاله ای که جوون بود
    که توی سن پیشرفت بودن یا دانشجو بودن یا شاغل بودن یا اهل مطالعه بودن ،، اینا الگوی نوجوونا بودن که این نوجوون ها با این سن آدما دوست بودن
    درد دل میکردن و راهنمایی میگرفتن و...


    پیرها و کهن سالها
    اینا دیگه در و دیوار خونه رو نگاه نمیکردن یکی از در برسه بهشون هفته ای یک بار سر بزنه
    اینا بچه های کوچولو و خردسال رو نگه میداشتن و باهاشون مشغول میشدن
    نتیجه این بود که ؛
    *اون بچه تحت مراقبت یه آدم مطمئن بود ( پدر بزرگ مادربزرگ)
    *پیرها حوصلشون سر نمیرفت
    *از همه ی اینا حتی مهمتر این بود که
    مادرها به کارهاشون میرسیدن

    خونه ی ما و ساختمونمون همین بود
    دقیقا تمام اینها رو شاهد بودیم
    و من همیشه میگم که ما یه خانواده ی کامل بودیم
    باعث شد همه حالشون خوب باشه
    همه باهم باشن ولی برای خودشون هم باشن ووو هزاران فایده دیگه

    شما خیلی این بچه رو چسبوندی به خودت
    خیلی داری به این بچه و خودت آسیب میزنی

    این بچه رو بسپار به پدربزرگ و مادربزرگش
    گاهییه خلوتی با همسرت داشته باش بدون اینکه نگران بچه باشی
    چرا شما نباید باهم دوتایی برید کوهی دشتی دمنی
    هر جایی که یکم دور بشید
    بزنید بیرون . شبیه دو نفر که بعد از مدتها میخوان همو ببینن و دوست دارن یه جای دنجی همو ببینن
    بعدش از کارو آینده و بچه و... حرف نزنید
    خاطراتتونو مرور کنید
    بذار یکم ذهنت استراحت کنه ، تفریح کنه .
    دوستای خوبم یادم نیست چند ماه پیش بود که تصمیم گرفتم هر هفته بین 1تا3 ساعت بیام همدردی
    و بنویسم
    و چقدر دلم برای نوشته های ساده تنگ شده

    میخواستم برای خانم سحر بهاری بنویسم و یه گله ای کنم
    و یه تاپیک از ذهن ناهوشیار باز کنم برای وقتایی که آدم نمیدونه چشه

    نمی دونم چند تا سه شنبه و پنجشنبه وجمعه اومد و رفت و هنوز فرصت نشد .
    خلاصه که
    این روزا هیچی عادی نیست . نه وقت - نه کار - نه حال دنیا -

    با اینکه توی زندگیم خیلی زیاد دلخوشی دارم ولی غم سنگینی روی دلمه
    مشکلات معیشی مردم
    وضعیت دنیا
    تزلزل خانواده ها و زندگی متاهل ها -
    افراد و دوستانِ جانی که هر روز دارن با سقوط ایمانشون ، سقوط میکنن
    ریزش ها و رویش ها
    عجب دنیایی شده .

    خدا خودش کمک کنه و باقی ایام غیبت رو بر ما ببخشه .
    البته ناامید نیستم .
    به قول حافظ جان ؛

    حافظ شکایت از «غم هجران» چه می­کنی
    در هجر وصل باشد و در ظلمت است نور
    -----------------------------------------------------------------
    کجاست صوفی دجال فعل ملحد شکل
    بگو بسوز که «مهدی» دین پناه رسید
    ویرایش توسط گیسو کمند : سه شنبه 22 مهر 99 در ساعت 14:00

  6. 7 کاربر از پست مفید گیسو کمند تشکرکرده اند .

    Eram (سه شنبه 22 مهر 99), paiize (سه شنبه 22 مهر 99), فرشته اردیبهشت (جمعه 09 آبان 99), میشل (چهارشنبه 23 مهر 99), wisdom (یکشنبه 27 مهر 99), الهه زیبایی ها (جمعه 25 مهر 99), سحر بهاری (یکشنبه 27 مهر 99)

  7. #1074
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 19 مهر 01 [ 02:09]
    تاریخ عضویت
    1395-4-23
    نوشته ها
    229
    امتیاز
    8,211
    سطح
    61
    Points: 8,211, Level: 61
    Level completed: 21%, Points required for next Level: 239
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    255

    تشکرشده 417 در 195 پست

    Rep Power
    52
    Array
    پوه جان، خیلی اتفاقی پستت رو اینجا دیدم ...
    راستش من هیچ دوره خودشناسی نگذروندم. یکی دو سالی میشد که صحبت های چند تا روان درمانگر رو تو اینترنت دنبال می کردم . قبل از اون با این مباحث کاملا بیگانه بودم ...
    اما حدود یک سالی میشه که با یه روان درمانگر به طور مدام کار میکنم. چند سال پیش یه چند جلسه با یه روانکاو کار کردم که متاسفانه تجربه خوبی نبود. چون بیشتر دنبال راهنمایی دادن در مورد یه موضوع خاص بود و کلا نمیتونستم باهاشون ارتباط بگیرم و راحت صحبت کنم...
    ولی یکم که با مباحث روانشناسی و خودشناسی بیشتر آشنا شدم، با یه مشاور خانم شروع به کار کردم . انقدر تو این یکسال زندگی، بالا و پایین داشتم که واقعا نیاز داشتم یه نفر قدم به قدم همراهم باشه و مسیر رو برام روشن تر کنه.
    به هر حال روانشناسی یه علم هست و من عاشق اینم که یه سوال برام مطرح باشه و یه راهنمایی علمی بگیرم و برم به سمت حلش مساله. برای همین تو این مدت خودم هم مطالعه می کنم.
    اما از همه چیز مهمتر، عملی کردن راه حل ها هست. خیلی سخته، ولی با تلاش و صبوری دارم پیش میرم.

  8. 4 کاربر از پست مفید بهاره جون تشکرکرده اند .

    Pooh (چهارشنبه 23 مهر 99), میشل (چهارشنبه 23 مهر 99), wisdom (یکشنبه 27 مهر 99), الهه زیبایی ها (جمعه 25 مهر 99)

  9. #1075
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 25 اردیبهشت 01 [ 00:01]
    تاریخ عضویت
    1390-6-17
    نوشته ها
    1,916
    امتیاز
    39,710
    سطح
    100
    Points: 39,710, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,893

    تشکرشده 3,096 در 1,314 پست

    Rep Power
    317
    Array
    سلام.
    ممنونم از راهنماییتون خانم بهاره جون.
    سرچ خاصی برای پیدا کردن روان‌درمانی که بتونید باهاش ارتباط برقرار کنید کردید؟ یا برحسب اتفاق پیدا کردید؟

  10. 2 کاربر از پست مفید Pooh تشکرکرده اند .

    wisdom (یکشنبه 27 مهر 99), بهاره جون (چهارشنبه 23 مهر 99)

  11. #1076
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 19 مهر 01 [ 02:09]
    تاریخ عضویت
    1395-4-23
    نوشته ها
    229
    امتیاز
    8,211
    سطح
    61
    Points: 8,211, Level: 61
    Level completed: 21%, Points required for next Level: 239
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    255

    تشکرشده 417 در 195 پست

    Rep Power
    52
    Array
    نه اتفاقی نبود. روش درمانی مشاورم فکر می‌کنم روش درمان وجودی هست. البته به همه توصیه اش نمیکنم. ولی با شناختی که از تو و رشته تحصیلیت دارم، مطمئنم برات موثره. البته نیاز به صبوری و عملی کردن راه حل ها داره...
    در زمینه روان درمانی، چون تو یه مقطعی ممکنه احساس وابستگی به روانشناس ایجاد بشه، من ترجیح دادم با یه روانشناس خانم کار کنم. یه جورایی انگار با دوستم قرار دارم و از مشکلات درونیم براش میگم.
    ولی با هرکس شروع کردی، اگه احساس خوبی بهش نداشتی، سریع روانشناست رو عوض کن.
    در هر صورت برات آرزوی شادی و موفقیت می کنم.

  12. 2 کاربر از پست مفید بهاره جون تشکرکرده اند .

    Pooh (چهارشنبه 23 مهر 99), wisdom (یکشنبه 27 مهر 99)

  13. #1077
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 25 اردیبهشت 01 [ 00:01]
    تاریخ عضویت
    1390-6-17
    نوشته ها
    1,916
    امتیاز
    39,710
    سطح
    100
    Points: 39,710, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,893

    تشکرشده 3,096 در 1,314 پست

    Rep Power
    317
    Array
    خانم بهاره جان عزیز، خیلی خیلی ممنونم از راهنماییتون.

    ممنونم. من هم برای شما آرزوی سلامتی و شادی و موفقیت دارم بهاره عزیز.

  14. کاربر روبرو از پست مفید Pooh تشکرکرده است .

    wisdom (یکشنبه 27 مهر 99)

  15. #1078
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 04 آبان 04 [ 14:51]
    تاریخ عضویت
    1398-6-08
    نوشته ها
    1,079
    امتیاز
    25,181
    سطح
    95
    Points: 25,181, Level: 95
    Level completed: 84%, Points required for next Level: 169
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    1,702

    تشکرشده 2,261 در 917 پست

    Rep Power
    226
    Array
    التماس دعا داریم انشالا

  16. 4 کاربر از پست مفید gholam1234 تشکرکرده اند .

    Mvaz (شنبه 26 مهر 99), wisdom (یکشنبه 27 مهر 99), الهه زیبایی ها (جمعه 25 مهر 99), سحر بهاری (یکشنبه 27 مهر 99)

  17. #1079
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 18:06]
    تاریخ عضویت
    1396-1-29
    نوشته ها
    848
    امتیاز
    28,286
    سطح
    98
    Points: 28,286, Level: 98
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 64
    Overall activity: 8.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    2,634

    تشکرشده 2,354 در 759 پست

    Rep Power
    211
    Array
    با سلام
    امیدوارم حال همگی خوب باشه
    میخواستم سوال بپرسم درمورد استیکرها...من گاهی تو پستها ی بعضی هااستیکرهایی میبینم که
    نمیدونم از کجا قابل برداشت هست...ممنون میشم راهنماییم کنید.
    کلا استیکرها همین هایی هست که سمت چپ قرار داره؟؟
    آیکونهای پست چیه؟
    و عذرخواهی میکنم نمیدونم تاپیک مربوطه کجا بود کجا باید سوالم و میپرسیدم.

    - - - Updated - - -

    اوه خدای من
    گزینه ویرایش پست فعاله!!
    ولی ممنون لازم ندارم ...عادت کردم بدون ویرایش ارسال کنم:)

    پس گفتن که تو این تاپیک برای همه نیست!!پس چرا الان هست!!

  18. 6 کاربر از پست مفید الهه زیبایی ها تشکرکرده اند .

    Mvaz (شنبه 26 مهر 99), Pooh (شنبه 26 مهر 99), گیسو کمند (شنبه 03 آبان 99), wisdom (یکشنبه 27 مهر 99), افسونگر (یکشنبه 27 مهر 99), سحر بهاری (یکشنبه 27 مهر 99)

  19. #1080
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 14 بهمن 99 [ 14:20]
    تاریخ عضویت
    1399-4-26
    نوشته ها
    449
    امتیاز
    6,953
    سطح
    55
    Points: 6,953, Level: 55
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 197
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered5000 Experience Points
    تشکرها
    194

    تشکرشده 435 در 224 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    71
    Array
    لطف می کنید برای پدر و‌ مادرم دعا کنید خیلی دعا کنید
    روان هر دوشون ‌مریض هست و ناخواسته بچه‌هاشون هم آسیب می بینند
    بیشتر از اینکه مریضن ناراحتم و قلبم براشون درد می کنه
    مادرم راضی نمیشه پیش روانپزشک بریم خیلی اذیتن هر دوشون من خیلی دوست شون دارم
    گریه م‌ گرفت...

  20. 5 کاربر از پست مفید تبسم آسمانی تشکرکرده اند .

    Pooh (یکشنبه 27 مهر 99), گیسو کمند (شنبه 03 آبان 99), wisdom (یکشنبه 27 مهر 99), الهه زیبایی ها (یکشنبه 27 مهر 99), سحر بهاری (یکشنبه 27 مهر 99)


 
صفحه 108 از 193 نخستنخست ... 8586878889899100101102103104105106107108109110111112113114115116117118128138148158 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 15:58 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.