سلام بر شما
* اول ( زمان بیان )
بهترین زمان طرح آن در پایان جلسه ی دوم هست ، درست وقتی که کشش یا علاقه ای ایجاد نشده باشه و از طرفی هر دو نفر میل به ادامه و پیگیری داشته باشن، تا شخص در تصمیم گیری بتونه بدون دخالت احساسات و ... درست عمل کنه.
_ لازم هست این موضوع رو فقط به خود خواستگار مستقیم بیان کنن و سپس با ایشان هست که در صورت تصمیم نهایی خودشون به خانوادشون اطلاع بدن.
* دوم ( نوع بیان )
نوع بیانش هم مهم هست. که ( بدون شرمندگی، نگرانی یا استرس و... ) مسئله مطرح بشه بصورتیکه انتقال دهنده ترس و نگرانی شدید به طرف مقابل نشه و او بیماری رو وخیم و وحشتناک ارزیابی نکنه.
_ اگر در ضمن صحبت ایشان از حضور متخصص یا پزشک خودشون بهره ببرن بسیار بهتر هست. یعنی هر دو نفر در حضور پزشک باشن و خواستگار ایشان اگر سؤالی یا ابهامی درباره بیماری دختر خالتون داشتن بتونن از متخصص بپرسن و نگرانی هاشون برطرف بشه.
![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)