افسون جون طرف قوي رابطه بيشتر در زندگي شخصي شما نمود ميكنه ، كه چون به همسرت به چشم يه موجود موقت در زندگيتون نگاه كرديد ، وجود داره ، زن ميتونه يك طرف ديگر رابطه باشه نه همه رابطه !!!!!
مرد در رابطه جايگاه خودشو داره زن هم همين طور ، درضمن يك زن هست كه مي تونه زندگيشو بسازه يا به اتيش بكشه ، زندگي رو نگه داره يا رها كنه !!!! يادمه كه شما مي خواستيد زندگيتونو بذاريد و بريد ، پس خود شما در زندگي خودتون نه هنر زندگي كردن و بلديد نه هنر معشوق بودن رو خانوم افسون .
ببخشيد mohat جان ؛ بحث به اينجا كشيد