سلام.
خانم بهاره جون، امیدوارم این پست رو بخونید.
ضمن آرزوی سلامتی یک سوال از شما داشتم
من فکر میکنم شما یک دوره ی خودشناسی خاص رو که حدس میزنم چه دوره ای باشه گذرونده اید.
میخواستم بپرسم واقعا قبل و بعد از دوره به چیزهایی از خودتون پی بردید که گره ها رو براتون باز کنه و واقعا موثربوده؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)