سلام عزیزان همدردی
حالتون چطوره؟؟؟
امیدوارم خوب باشید و کرونا ازشما بدور.
دیشب از اوضاع عزیزی باخبر شدم و متاثرشدم و... فقط دعا از من بر آمده و میاد .
اومدم که ازشماهم بخواهم دعایش کنید به تامین سلامتی و رفع مشکلات.
چرخی در تالار زدم پستی از خودم دیدم که در میانه تالم قلب بخاطر احوال عزیزی که اشاره کردم،به من امید و انرژی داد و البته کلی هم پیام مثبت.
گفتم نقل قول کنم شاید شما هم موج مثبتش را دریافت کنید
روزها بکام و امیدتان مستدام













علاقه مندی ها (Bookmarks)