به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 23
  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 08 بهمن 03 [ 15:38]
    تاریخ عضویت
    1394-2-25
    نوشته ها
    153
    امتیاز
    11,079
    سطح
    69
    Points: 11,079, Level: 69
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 171
    Overall activity: 40.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    714

    تشکرشده 351 در 126 پست

    حالت من
    Bitafavot
    Rep Power
    44
    Array
    دوست عزیز. مشاوره گرفتن به معنای تایید شدن نیست بلکه وقتی مشاوره میگیریم باید آمادگی شنیدن عوامل مثبت و منفی ایجاد شده هم باشیم. اونچه که تجربه منه در جلسات تحصیلات تکمیلی گروه راجع به دانشجوها صحبت میکنن ولی این خیلی بستگی به اخلاق اساتید گروه و حتی دانشگاه داره.
    الان اون چیزی که مهمه اینه که اصلا این موارد نباید براتون مهم باشه و شما رو نگران کنه. الان اول راه هستید و خیلی باید صبور باشین. وقتی کار به قسمت پروپوزال و پژوهش و مقاله میرسه و با استاد راهنماتون به تعامل نزدیک میرسید خیلی رفتارهایی که انتظارشو ندارید رو میبینید.

  2. 2 کاربر از پست مفید افسونگر تشکرکرده اند .

    gholam1234 (شنبه 05 مهر 99), sara.2000 (شنبه 05 مهر 99)

  3. #12
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 04 اسفند 99 [ 02:03]
    تاریخ عضویت
    1399-7-04
    نوشته ها
    14
    امتیاز
    1,800
    سطح
    24
    Points: 1,800, Level: 24
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 100
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    8

    تشکرشده 8 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ممنونم از شما دوست عزیز بخاطر اشتراک تجربتون..این قضیه برای من دیگه مهم نیس..الان فقط به فکر پروپوزال و بخش پژوهشی هستم امیدوارم کارام بخوبی پیش بره..

    نقل قول نوشته اصلی توسط افسونگر نمایش پست ها
    دوست عزیز. مشاوره گرفتن به معنای تایید شدن نیست بلکه وقتی مشاوره میگیریم باید آمادگی شنیدن عوامل مثبت و منفی ایجاد شده هم باشیم. اونچه که تجربه منه در جلسات تحصیلات تکمیلی گروه راجع به دانشجوها صحبت میکنن ولی این خیلی بستگی به اخلاق اساتید گروه و حتی دانشگاه داره.
    الان اون چیزی که مهمه اینه که اصلا این موارد نباید براتون مهم باشه و شما رو نگران کنه. الان اول راه هستید و خیلی باید صبور باشین. وقتی کار به قسمت پروپوزال و پژوهش و مقاله میرسه و با استاد راهنماتون به تعامل نزدیک میرسید خیلی رفتارهایی که انتظارشو ندارید رو میبینید.

  4. کاربر روبرو از پست مفید sara.2000 تشکرکرده است .

    افسونگر (یکشنبه 06 مهر 99)

  5. #13
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 19 مهر 01 [ 02:09]
    تاریخ عضویت
    1395-4-23
    نوشته ها
    229
    امتیاز
    8,211
    سطح
    61
    Points: 8,211, Level: 61
    Level completed: 21%, Points required for next Level: 239
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    255

    تشکرشده 417 در 195 پست

    Rep Power
    52
    Array
    سارا جان، منم تو دوره دکترا از این رفتارهای غیرمنطقی زیاد دیدم. ولی خب متاسفانه تو سیستم آموزشی ما دانشجو هیچ حقی نداره ... خوبی این اتفاق برات اینه که اون استاد رو شناختی و متوجه شدی آدم منطقی نیست و تو موقعیت های بعدی میتونی رفتارش رو بهتر پیش بینی کنی... مثلا اگر داور تز دکترات شد ...
    البته در مورد نمره درس ها و حتی امتحان جامع، بعضی استادا به دانشجو خودشون نمره بیشتری میدن ... مثلا اینجوری میخوان اعتبار کارشون رو بالا ببرن ... برای همین دانشگاه ما برگه های جامع رو بدون اسم به استادا میداد ...
    یه مورد دیگه هم، یکی از همکلاسی هامون یه موفعیت شغلی مهم داشت و همه استادها کاملا هواش رو داشتن ...
    خلاصه تو دوره دکترا این بی عدالتی ها زیادتر دیده میشه ... ولی به هر حال سعی کن با همه استادها رابطه خوب داشته باشی ...
    من برای دفاعم همه استادها با راهنمای من خیلی کج افتاده بودن، فقط بخاطر من حاضر شدن بیان تو جلسه دفاع ... تو جلسه هم هوای من رو داشتن و فقط به استادم تیکه مینداختن ... خلاصه که دکترا گرفتن تو ایران قصه درازی داره ...

  6. 2 کاربر از پست مفید بهاره جون تشکرکرده اند .

    Pooh (سه شنبه 08 مهر 99), sara.2000 (یکشنبه 06 مهر 99)

  7. #14
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 04 اسفند 99 [ 02:03]
    تاریخ عضویت
    1399-7-04
    نوشته ها
    14
    امتیاز
    1,800
    سطح
    24
    Points: 1,800, Level: 24
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 100
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    8

    تشکرشده 8 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام..مرسی بهاره جون از اظهار نظر خوبت.. این استاده هم به دانشجوی خودش نمره بهتری داد!دقیقا خوب شد این فردو شناختم!..من هم ترجیحم بر این هست که موضوع تزمو طوری انتخاب کنم که مرتبط با تخصص این استاد نباشه و ایشون جز داورای من نباشه..متاسفانه تو ایران روابط و.. تو همه جا بیداد میکنه..


    نقل قول نوشته اصلی توسط بهاره جون نمایش پست ها
    سارا جان، منم تو دوره دکترا از این رفتارهای غیرمنطقی زیاد دیدم. ولی خب متاسفانه تو سیستم آموزشی ما دانشجو هیچ حقی نداره ... خوبی این اتفاق برات اینه که اون استاد رو شناختی و متوجه شدی آدم منطقی نیست و تو موقعیت های بعدی میتونی رفتارش رو بهتر پیش بینی کنی... مثلا اگر داور تز دکترات شد ...
    البته در مورد نمره درس ها و حتی امتحان جامع، بعضی استادا به دانشجو خودشون نمره بیشتری میدن ... مثلا اینجوری میخوان اعتبار کارشون رو بالا ببرن ... برای همین دانشگاه ما برگه های جامع رو بدون اسم به استادا میداد ...
    یه مورد دیگه هم، یکی از همکلاسی هامون یه موفعیت شغلی مهم داشت و همه استادها کاملا هواش رو داشتن ...
    خلاصه تو دوره دکترا این بی عدالتی ها زیادتر دیده میشه ... ولی به هر حال سعی کن با همه استادها رابطه خوب داشته باشی ...
    من برای دفاعم همه استادها با راهنمای من خیلی کج افتاده بودن، فقط بخاطر من حاضر شدن بیان تو جلسه دفاع ... تو جلسه هم هوای من رو داشتن و فقط به استادم تیکه مینداختن ... خلاصه که دکترا گرفتن تو ایران قصه درازی داره ...

  8. 2 کاربر از پست مفید sara.2000 تشکرکرده اند .

    Pooh (دوشنبه 07 مهر 99), بهاره جون (یکشنبه 06 مهر 99)

  9. #15
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 25 اردیبهشت 01 [ 00:01]
    تاریخ عضویت
    1390-6-17
    نوشته ها
    1,916
    امتیاز
    39,710
    سطح
    100
    Points: 39,710, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,893

    تشکرشده 3,096 در 1,314 پست

    Rep Power
    317
    Array
    سلام.
    ببخشید من یه سوال برام پیش اومد.

    شما ترم چندم جامع داشتید؟

    پرسیدم چون گفتید الان تازه میخواید تعیین موضوع کنید. آخه من الان ترم سومم شروع شده. ۱۵ واحد درسی رو که ترم یک و دو گذروندیم و این ترم واحد نداریم و جامع برداشتیم.

    ولی مساله اینه که به ما گفتن در بخش شفاهی امتحان جامع، باید یک مقاله داده باشیم و گزارشی از پیشبرد موضوع پایان نامه هم ارایه بدیم.

    برای شما اینجوری نبود؟؟

    من که از استرس کلا یک هفته است فلج شده مغزم و اصلا نمیتونم تمرکز بگیرم و آروم و قرار ندارم.

    - - - Updated - - -

    یعنی ما از اول ترم قبل، کارهای اولیه روی پایان نامه رو شروع کردیم.

  10. #16
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 14 بهمن 02 [ 11:21]
    تاریخ عضویت
    1398-4-16
    نوشته ها
    1,559
    امتیاز
    27,432
    سطح
    98
    Points: 27,432, Level: 98
    Level completed: 9%, Points required for next Level: 918
    Overall activity: 99.0%
    دستاوردها:
    OverdriveVeteranTagger Second Class25000 Experience Points
    تشکرها
    1,379

    تشکرشده 2,656 در 1,207 پست

    Rep Power
    294
    Array
    سلام بر شما

    برگه امتحان جامع رو به کسی نشان نمیدن و از طرفی امتحان جامع مصاحبه هم داره که توی نمره تاثیر خواهد داشت. شما نباید حساسیت زیاد داشته باشین، چون نمره خوبی گرفتین.

    در نهایت امتحان هر چه که بوده نمراتش ثبت شده و در معدل نمراتش بی تأثیر هست، اما قبول شدن در امتحان کاملا ضروری هست.
    دیگر نمیشه نمره رو تغییر داد، بهمین دلیل بهتر هست تمرکز خودتون رو از این مورد بردارین.
    ویرایش توسط سحر بهاری : دوشنبه 07 مهر 99 در ساعت 09:27

  11. کاربر روبرو از پست مفید سحر بهاری تشکرکرده است .

    افسونگر (دوشنبه 07 مهر 99)

  12. #17
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 04 اسفند 99 [ 02:03]
    تاریخ عضویت
    1399-7-04
    نوشته ها
    14
    امتیاز
    1,800
    سطح
    24
    Points: 1,800, Level: 24
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 100
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    8

    تشکرشده 8 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام عزیزم من ترم 4 جامع برداشتم..جامع ما فقط کتبیه..اینکه از ترم دو به فکر موضوع پایان نامه افتادین خیلی خوبه..کاراتون سریع پیش میره..ولی اصلا نگران نباش..اگه این ترم نرسیدی امتحان جامع بدی میتونی برای ترم بعد تمدیدش کنی..عجیبه که ازتون مقاله میخوان..شما که هنوز کارتونو شروع نکردین..در چه حد مقاله میخوان؟مروری یا ایمپکت دار؟احتمالا ازتون مقاله مروری بخوان که البته سخت نیس..این ترم میرسی انشالله


    نقل قول نوشته اصلی توسط Pooh نمایش پست ها
    سلام.
    ببخشید من یه سوال برام پیش اومد.

    شما ترم چندم جامع داشتید؟

    پرسیدم چون گفتید الان تازه میخواید تعیین موضوع کنید. آخه من الان ترم سومم شروع شده. ۱۵ واحد درسی رو که ترم یک و دو گذروندیم و این ترم واحد نداریم و جامع برداشتیم.

    ولی مساله اینه که به ما گفتن در بخش شفاهی امتحان جامع، باید یک مقاله داده باشیم و گزارشی از پیشبرد موضوع پایان نامه هم ارایه بدیم.

    برای شما اینجوری نبود؟؟

    من که از استرس کلا یک هفته است فلج شده مغزم و اصلا نمیتونم تمرکز بگیرم و آروم و قرار ندارم.

    - - - Updated - - -

    یعنی ما از اول ترم قبل، کارهای اولیه روی پایان نامه رو شروع کردیم.
    - - - Updated - - -

    سلام عزیزم

    امتحان ما فقط کتبیه..من فقط از استاد مربوطه خواستم اشکالمو بدونم و اصلا ازش نخواستم که برگه نشون بده و....چون به یکی دو نفر تو در زمینه امتحان کمک کردم و اونها نمرشون از من بهتر شد..همین برام ی مقدار ناراحت کننده بود.البته برگه هارو به افراد دیگه تا ترم پیش نشون دادن منتاها اونها جامعشونو افتاده بودن.. . مشکل من فقط برخورد این استاده بود و نگران بودم پشت سرم حرف در بیارن سر این موضوع..که دیگه رو این موضوع حساسیت ندارم..ممنونم از شما


    نقل قول نوشته اصلی توسط سحر بهاری نمایش پست ها
    سلام بر شما

    برگه امتحان جامع رو به کسی نشان نمیدن و از طرفی امتحان جامع مصاحبه هم داره که توی نمره تاثیر خواهد داشت. شما نباید حساسیت زیاد داشته باشین، چون نمره خوبی گرفتین.

    در نهایت امتحان هر چه که بوده نمراتش ثبت شده و در معدل نمراتش بی تأثیر هست، اما قبول شدن در امتحان کاملا ضروری هست.
    دیگر نمیشه نمره رو تغییر داد، بهمین دلیل بهتر هست تمرکز خودتون رو از این مورد بردارین.

  13. #18
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 14 بهمن 02 [ 11:21]
    تاریخ عضویت
    1398-4-16
    نوشته ها
    1,559
    امتیاز
    27,432
    سطح
    98
    Points: 27,432, Level: 98
    Level completed: 9%, Points required for next Level: 918
    Overall activity: 99.0%
    دستاوردها:
    OverdriveVeteranTagger Second Class25000 Experience Points
    تشکرها
    1,379

    تشکرشده 2,656 در 1,207 پست

    Rep Power
    294
    Array

    نقل قول نوشته اصلی توسط sara.2000 نمایش پست ها
    نگران بودم پشت سرم حرف در بیارن... .
    خواهش میکنم

    متوجه شدم چند مرتبه جملاتی مشابه مثل بالا رو نوشتین، سؤالی دارم؛

    آیا شما نسبت به رفتار یا گفتار دیگران حساسیت دارین؟ یا اگر فشار روی شما باشه ( مثل همین تحصیلات ) نسبت به موضوعی بیش از حد معمول فکر میکنین؟ ( لطفا توضیح بدین )

    ویرایش توسط سحر بهاری : دوشنبه 07 مهر 99 در ساعت 23:34

  14. کاربر روبرو از پست مفید سحر بهاری تشکرکرده است .

    sara.2000 (چهارشنبه 09 مهر 99)

  15. #19
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 25 اردیبهشت 01 [ 00:01]
    تاریخ عضویت
    1390-6-17
    نوشته ها
    1,916
    امتیاز
    39,710
    سطح
    100
    Points: 39,710, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,893

    تشکرشده 3,096 در 1,314 پست

    Rep Power
    317
    Array
    سلام.
    خانم سارا خیلی ممنون از پاسختون.

    امیدوارم همیشه موفق باشید.

    اکیدا توصیم بهتون اینه که حالا که مشکلی که براش تاپیک زدید رفع شد، دیگه نیاید همدردی.
    حالا از ما گفتن بودن‌.

  16. کاربر روبرو از پست مفید Pooh تشکرکرده است .

    sara.2000 (چهارشنبه 09 مهر 99)

  17. #20
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 04 اسفند 99 [ 02:03]
    تاریخ عضویت
    1399-7-04
    نوشته ها
    14
    امتیاز
    1,800
    سطح
    24
    Points: 1,800, Level: 24
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 100
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    8

    تشکرشده 8 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سحر بهاری عزیز
    ممنون از پاسختون..دقیقا درست حدس زدین..من تو موقعیتهای مختلفی به رفتار و گفتار دیگران حساسیت دارم.بعضی مواقع به رفتارها و گفتارهای خودم هم حساس میشم.بطور مثال فکر میکنم که نباید این حرفو میزدم یا این کارو میکردم ..البته این قضیه کم و زیاد داره..به قول شما موقعیکه فشار روم باشه بیشتره..مثلا در همین درس خوندن برای جامع پیش میومد قضیه ای بخواد فکرمو مشغول کنه و متاسفانه گاهی اوقات تو کارهام اختلال ایجاد میکرد..


    نقل قول نوشته اصلی توسط سحر بهاری نمایش پست ها



    خواهش میکنم

    متوجه شدم چند مرتبه جملاتی مشابه مثل بالا رو نوشتین، سؤالی دارم؛

    آیا شما نسبت به رفتار یا گفتار دیگران حساسیت دارین؟ یا اگر فشار روی شما باشه ( مثل همین تحصیلات ) نسبت به موضوعی بیش از حد معمول فکر میکنین؟ ( لطفا توضیح بدین )

    - - - Updated - - -

    سلام
    خواهش میکنم عزیزم..شما هم انشالله موفق باشی..ممنون از توصیه بجاتون


    نقل قول نوشته اصلی توسط Pooh نمایش پست ها
    سلام.
    خانم سارا خیلی ممنون از پاسختون.

    امیدوارم همیشه موفق باشید.

    اکیدا توصیم بهتون اینه که حالا که مشکلی که براش تاپیک زدید رفع شد، دیگه نیاید همدردی.
    حالا از ما گفتن بودن‌.

  18. کاربر روبرو از پست مفید sara.2000 تشکرکرده است .

    سحر بهاری (چهارشنبه 09 مهر 99)


 
صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:39 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.