سلام
وقت بخیر
تکنیکی در روانشناسی مطرح به نام عروسک بچگی
این تکنیک به این صورت هست که در کودکی شما بزرگترین ناراحتی این بود که عروسکتان چیزیش بشود
بعدا که بزرگتر شدید نمراتتان خیلی مهم میشود در صورتی که الان که بهش فکر میکنیم میبینیم خیلی هم بد نبود و ما به اقتضای سنمون مشکل رو بزرگ میکردیم
از انجا که شما مشخصه که انسانی فهیم هستید
بهتره همونجور که تا الان برخورد کردید بازم اینگونه باشید
شاید صحبت مادر همسرتان ناراحتی که بعد از حرف ایشون براتون بوجود میاد بعد از ١٠ ٢٠ سال اصلا مهم نباشه برای شما و این فکرا الکی باشد
همانطور که اشاره کردید زندگی شما با همسرتان مهم تر از این مسایل است








علاقه مندی ها (Bookmarks)