يه كم حوصله به خرج بده دوست عزيز ، اينقدر مضطرب نباش . اينا تو زندگيه همه هست زيادي حساس شدي عزيزم
اين رفتار شوهرت به خود شما هم بر ميگرده ، من تصور ميكنم كه برايه يه دعوايه اساسي شمايي كه ميدون براش باز ميكني كه اون هر رفتاري بخواد از خودش بروز ميده ، چرا جلويه در و همسايه صداتون بلند شه ؟؟ چرا دست روت بلند ميكنه ؟؟ چرا بهت بد و بيراه ميگه ؟؟ اينا همه انعكاسش تو رفتاره خودته . درسته همسرت نبايد بدقولي ميكرد و بدتر از اون نبايد دست روت بلند ميكرد ، ولي عزيزم قبول كن مسبب اصلي هر چيزي كه سرمون مياد خودمونيم . سعي كن يه كم به نوع برخوردت به همسرت بيشتر توجه كني ، از محبت سرشارش كن و خواهي ديد كه همون شير خشمگين حال به موجودي رام شدني تبديل خواهد شد كه هر لحظه عشق تو رو مي طلبه .
همه ما كارمنديم به نوعي تو محل كارمون درگيري داريم ؛ و بعضا همين كم حوصله گيهامونو به خونه هم انتقال ميديم
كي پيامدش ميشه دعوا و ... ؛ پس اجازه نده اين معضلات به زندگي قشنگت رسوخ كنه و غمگينت كنه !!! .
به قوله مامان من : خوب زندگي كردن هنره و هنرمندش هم تويي كه طوري زندگي كني كه هيچ كس صداتو نفهمه
و هميشه به خوبي و خانومي ازت ياد كنن . پس به زندگي ات بيشتر بها بده عزيزم .








علاقه مندی ها (Bookmarks)