به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 17

Hybrid View

  1. #1
    Banned
    آخرین بازدید
    دوشنبه 04 دی 02 [ 13:45]
    تاریخ عضویت
    1394-2-15
    نوشته ها
    1,099
    امتیاز
    18,366
    سطح
    86
    Points: 18,366, Level: 86
    Level completed: 4%, Points required for next Level: 484
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteranOverdrive10000 Experience Points
    تشکرها
    269

    تشکرشده 1,106 در 598 پست

    Rep Power
    0
    Array
    بله صحبت شما هم درست است ضرب المثلی میگوید اگر مهارت رفتار قاطع رو ندارید حداقل شعور سکوت رو داشته باشید
    ولی منظور بنده صرفا رفتار قاطع بود
    رفتار قاطع پرخاشگری و قلدر بازی ندارد
    رفتار قاطع به ما کمک میکند هم حق خودمان را ببینیم هم حق دیگران
    مثلا شما در نظر بگیرید کارمندی که میخواهد برود مسافرت و مدیرشم از این موضوع با خبر است
    اخر وقت چند تا پرونده میاره میزاره رو میز کارمندش
    کارمند الان باید چه بگوید
    بهترین جوابی که میدهد که بعد از مرخصی به پرونده ها رسیدگی میکند
    هم حق خودش را دید هم حق طرف مقابل رو
    رفتار قاطع یک مهارت یادگرفتنی است یعنی باید زمان بزارید و اموزش ببینید

  2. کاربر روبرو از پست مفید خادم رضا تشکرکرده است .

    gholam1234 (دوشنبه 24 شهریور 99)

  3. #2
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 21 بهمن 04 [ 16:30]
    تاریخ عضویت
    1394-4-10
    نوشته ها
    504
    امتیاز
    13,292
    سطح
    75
    Points: 13,292, Level: 75
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 358
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    125

    تشکرشده 552 در 282 پست

    Rep Power
    88
    Array
    من چندین بار رفتار قاطع داشتم ولی چون جواب نداد
    تبدیل شد به پرخاش و...
    خیلی از خودم عصبانیم
    همه هم میگن تقصیر تو هست
    جالبه همه هرچی دلشون خواست میگن ولی انتظار جواب ندارند

    کاش یاد بگیریم یه چیزی میگیم منتظر جواب هم باید باشیم

  4. کاربر روبرو از پست مفید حیاط خلوت تشکرکرده است .

    gholam1234 (دوشنبه 24 شهریور 99)

  5. #3
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 04 آبان 04 [ 14:51]
    تاریخ عضویت
    1398-6-08
    نوشته ها
    1,079
    امتیاز
    25,181
    سطح
    95
    Points: 25,181, Level: 95
    Level completed: 84%, Points required for next Level: 169
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    1,702

    تشکرشده 2,261 در 917 پست

    Rep Power
    226
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط حیاط خلوت نمایش پست ها
    من چندین بار رفتار قاطع داشتم ولی چون جواب نداد
    تبدیل شد به پرخاش و...
    خیلی از خودم عصبانیم
    همه هم میگن تقصیر تو هست
    جالبه همه هرچی دلشون خواست میگن ولی انتظار جواب ندارند

    کاش یاد بگیریم یه چیزی میگیم منتظر جواب هم باید باشیم
    رفتار قاطع خوبه، ولی به شرطی که پی ش رو نگیرین. محکم نظرتونو بگین و ادامه ندین بحثو. درجا نظرتونو بگین و بذارین طرف خودش واسه خودش تجزیه و تحلیل کنه

    - - - Updated - - -

    یکی از موارد مهم در مقوله صبر کردن، تمایل به کنترل گری افراد پیرامونمون هست.
    من خودم همیشه دوست داشتم بقیه مثه من فکر کنن، مثه من رفتار کنن، مثه من بیندیشن. یه حس کنترل گری روحی، روانی، عاطفی .... ولی بعد یه مدت دیدم این حس باعث مسشه صبر و تحملم رو در معاشرت با ادمای اطرافم زود از دست بدم. چیکار کردم؟؟؟

    به این باور رسیدم که ادمای اطرافم رو من نمیتونم تغییر بدم، اونا هر جوری که دوست دارن میتونن فکر کنن، بهتره که من روی فکر خودم کار کنم! این باعث شد که صبرو تحملم در برابر نظریات اطرافیانم بالاتر بره. البته دارم روش ار میکنم و نمیشه گفت کامل این مشکل رو برطرف کردم ...


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 15:30 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.