به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 18 , از مجموع 18
  1. #11
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 25 اردیبهشت 01 [ 00:01]
    تاریخ عضویت
    1390-6-17
    نوشته ها
    1,916
    امتیاز
    39,710
    سطح
    100
    Points: 39,710, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,893

    تشکرشده 3,096 در 1,314 پست

    Rep Power
    317
    Array
    سلام.
    امیدوارم بهتر باشید و یا به زودی بهتر بشید.

    دوست عزیز، منم دوران افسردگی رو داشته ام ولی شکر خدا خیلیییی بهترم. پس اگر من و خیلیای دیگه تونستیم، شما هم میتونید.

    حالا با اجازتون منم یه سری نکات از تجربیات خودم بگم. شاید به دردتون خورد. (البته اگر به حرفهام اونقدر احترام بذارید که از همین حالا به قصد رد کردن و توجه نکردن و بی تفاوت گذر کردن، سراغش نرید. بلکه اگر من یا دیگران داریم وقت میذاریم براتون و با این کار نشون میدیم که برامون مهم هستید و دوستتون داریم و میخوایم حال بهتری داشته باشید و در حد خودمون اگر میتونیم کمکی کنیم، شما هم برای ما احترام قایل باشبد و به حرفهامون توجه کنید. نه اینکه فقط بخونید و رد شید.)

    اصلا بحث منن نیست. بحث اینه که ما هم دلمون میخواد تاثیر مثبتی از حرفهامون در شما ببینیم تا امیدوار بشیم به ادامه کمک کردن.

    خب، حالا حواستون جمع من هست؟ بگم؟
    هر وقت آماده بودید، اعلام کنید تا شروع کنیم. حرفهایی براتون دارم که فکر میکنم تا حد زیادی بتونه کمکتون کنه.

    من شب ها حدود ساعت ۹ میام ببینم اعلام آمادگی کردید یا نه. تا سه شب چک میکنم. اگر آماده بودید بگید بسم الله.

    اگر هم تا ۳ شب اومدم و خبری ازتون نبود، خب دیگه هیچی. میرم برسم به کار و زندگی خودم.

    فقط یادتون باشه اگه اعلام امادگی میکنید، به معنای تعهد دادن برای عمل کردن به توصیه هاست.

    تا اون موقع خدانگهدارتون.
    امیدوارم بسم‌الله گفتنتونو ببینم.

  2. #12
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 25 اردیبهشت 01 [ 00:01]
    تاریخ عضویت
    1390-6-17
    نوشته ها
    1,916
    امتیاز
    39,710
    سطح
    100
    Points: 39,710, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,893

    تشکرشده 3,096 در 1,314 پست

    Rep Power
    317
    Array
    سلام.
    امیدوارم حالتون خوب باشه.
    امروز که خبری نشد ازتون.
    امیدوارم هر جا هستید خوب باشید.

    من همچنان منتظر هستم که اوکی بدید که شروع کنیم.

  3. #13
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 20 شهریور 99 [ 05:58]
    تاریخ عضویت
    1399-6-01
    نوشته ها
    4
    امتیاز
    1,746
    سطح
    24
    Points: 1,746, Level: 24
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 54
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Pooh نمایش پست ها
    سلام.
    امیدوارم حالتون خوب باشه.
    امروز که خبری نشد ازتون.
    امیدوارم هر جا هستید خوب باشید.

    من همچنان منتظر هستم که اوکی بدید که شروع کنیم.
    سلام من خیلی از شما و تمام افرادی که توی این چند روزه نظرات و توجه شون رو برای من گذاشتن متشکرم اما همونطور که اولش گفته بودم اونقدری بی انگیزه هستم که به زور نفس میکشم و ... برای همین اگه بخوام کوچکترین فعالیتی انجام بدم حتی مثل گوش دادن به یه فایل صوتی 20 دقیقه ای یا کلن بیخیالش میشم یا بعد 2 دقیقه قطعش میکنم ، تنها دلیلی که اینجا این موضوع رو مطرح کردم این بود که مدت زیادی از آخرین بار که با یه نفر درد دل کردم میگذره و دیگه میشه گفت هیچکس چه آشنا چه غریبه رو ندارم که حتی بهش پیام بدم و فقط میخواستم کمی تخلیه بشم . دیگه هرچی بگم میشه همون حرفهای تکراری که قبلا گفتم مثل اینکه با اینکه میدونم هدف شما کمک به منه بازهم کمکتون رو قبول نمیکنم و ... اینکه میدونم خیلیا وضعی بدتر از من دارن من یه تجربه نزدیک مرگ داشتم که توی یه تصادف ماشینی بوده و برای همین ترسی که از فکر کردن بهش بهم منتقل میشه واقعا منو با تمام وجود میترسونه و خیلی موارد دیگه که نمیتونم اینجا مطرح کنم اگه من بتونم فرصت یک هفته ای پیدا کنم که تنها باشم و درد گرسنگی و تشنگی رو هم به نوعی تحمل کنم که بعد از دو سه روز هر ثانیه اش دردناک تر از قبلی میشه میتونم همه چیو تموم کنم بدون اینکه کاری کنم چون تمام زندگیم کار درستی نکردم .

  4. #14
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 14 بهمن 99 [ 14:20]
    تاریخ عضویت
    1399-4-26
    نوشته ها
    449
    امتیاز
    6,953
    سطح
    55
    Points: 6,953, Level: 55
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 197
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered5000 Experience Points
    تشکرها
    194

    تشکرشده 435 در 224 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    71
    Array
    سلام ، دوستان راهنمایی کردند من هم خواستم یه پیشنهادی بدم که نمازتون رو اول وقت و با خلوص نیت بخونید دعا و قرآن بخونید . صلوات حضرت زهرا (س) رو زیاد بفرستید
    این شب های محرم روضه امام‌ حسین (ع) گوش بدید و اشک بریزید
    گریه برای سید الشهدا شما رو آروم می کنه.
    برای شما دعا می کنم خداوند آرامشی از جنس خودش به‌ شما عطا کنه ان شاءالله

  5. 2 کاربر از پست مفید تبسم آسمانی تشکرکرده اند .

    افسونگر (جمعه 07 شهریور 99), خادم رضا (پنجشنبه 06 شهریور 99)

  6. #15
    Banned
    آخرین بازدید
    دوشنبه 04 دی 02 [ 13:45]
    تاریخ عضویت
    1394-2-15
    نوشته ها
    1,099
    امتیاز
    18,366
    سطح
    86
    Points: 18,366, Level: 86
    Level completed: 4%, Points required for next Level: 484
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteranOverdrive10000 Experience Points
    تشکرها
    269

    تشکرشده 1,106 در 598 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام وقت بخیر
    حتمی تا حالا اسم کودک درون و بالغ و والد درون رو شنیدید
    ما انسانها احتیاج داریم به شادی که مربوط میشه به کودک شاد درون
    ولی وقتی این کودک همش سرزنش بشود و با بالغ درونمان نتونیم پاسخ مناسبی داشته باشیم الودگی کودک دارون با والد درون رخ میدهد
    یعنی کودک درونی که باید الان شاد باشه از والد درون که نقش سرزنشی داره تبعیت میکنه
    سعی کنید این سه ارگان درونی را جدا جدا بررسی کنید
    میتوانید سه صندلی بگزارید یکی از انها کودک یکی از انها بالغ و یکی والد باشد حالا روی تک تک صندلیا بنشینید و احساس درونیتان را بررسی کنید
    کودک درون تمام احساسات و عواطف شماست
    بالغ درون منطق شماست و کارش ارتباط درست این سه ارگان است
    والد یک حالت سرزنش گر و مراقبت دارد
    وقتی کودک درون شاد داشته باشیم حالمان هم بهتر است به شرطی که اجازه شادی و اهمیت به کودک درون داده بشود
    مجالس امام حسین علیه سلام اجازه ابراز احساسات به کودک درون در سایه بالغ درون و با مواظبت والد درون داده میشود
    برای همین معمولا بعد از عزاداری ادم دلش شاد چون اهمیت داده به احساساتش مخصوصا وقتی برای بینهات خوبی عزاداری میکنید
    پاینده باشید

  7. #16
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 25 اردیبهشت 01 [ 00:01]
    تاریخ عضویت
    1390-6-17
    نوشته ها
    1,916
    امتیاز
    39,710
    سطح
    100
    Points: 39,710, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,893

    تشکرشده 3,096 در 1,314 پست

    Rep Power
    317
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط TwsitedA نمایش پست ها
    سلام من خیلی از شما و تمام افرادی که توی این چند روزه نظرات و توجه شون رو برای من گذاشتن متشکرم اما همونطور که اولش گفته بودم اونقدری بی انگیزه هستم که به زور نفس میکشم و ... برای همین اگه بخوام کوچکترین فعالیتی انجام بدم حتی مثل گوش دادن به یه فایل صوتی 20 دقیقه ای یا کلن بیخیالش میشم یا بعد 2 دقیقه قطعش میکنم ، تنها دلیلی که اینجا این موضوع رو مطرح کردم این بود که مدت زیادی از آخرین بار که با یه نفر درد دل کردم میگذره و دیگه میشه گفت هیچکس چه آشنا چه غریبه رو ندارم که حتی بهش پیام بدم و فقط میخواستم کمی تخلیه بشم . دیگه هرچی بگم میشه همون حرفهای تکراری که قبلا گفتم مثل اینکه با اینکه میدونم هدف شما کمک به منه بازهم کمکتون رو قبول نمیکنم و ... اینکه میدونم خیلیا وضعی بدتر از من دارن من یه تجربه نزدیک مرگ داشتم که توی یه تصادف ماشینی بوده و برای همین ترسی که از فکر کردن بهش بهم منتقل میشه واقعا منو با تمام وجود میترسونه و خیلی موارد دیگه که نمیتونم اینجا مطرح کنم اگه من بتونم فرصت یک هفته ای پیدا کنم که تنها باشم و درد گرسنگی و تشنگی رو هم به نوعی تحمل کنم که بعد از دو سه روز هر ثانیه اش دردناک تر از قبلی میشه میتونم همه چیو تموم کنم بدون اینکه کاری کنم چون تمام زندگیم کار درستی نکردم .
    سلام.
    اوکی... چون اخر عنوان تاپیک گفته بودید چاره چیه؟ فکر کردم دنبال راه حل هستید.
    ببخشید اشتباه برداشت کردم.

    موفق باشید.


  8. #17
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 25 اردیبهشت 01 [ 00:01]
    تاریخ عضویت
    1390-6-17
    نوشته ها
    1,916
    امتیاز
    39,710
    سطح
    100
    Points: 39,710, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,893

    تشکرشده 3,096 در 1,314 پست

    Rep Power
    317
    Array
    اصلا زحمت امتحان کردنش رو هم به خودتون نمیدید و پیشاپیش میگید نمیتونم!!

    کلمه نمیتونم، وقتی به کار میره که تلاشی صورت گرفته باشه و ببینیم تواناییش رو نداریم.
    اما وقتی حتی کوچکترین قدمی براش بر نداریم، باید به جای نمیتونم از واژه نمیخوام استفاده کرد.

  9. #18
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 25 اردیبهشت 01 [ 00:01]
    تاریخ عضویت
    1390-6-17
    نوشته ها
    1,916
    امتیاز
    39,710
    سطح
    100
    Points: 39,710, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,893

    تشکرشده 3,096 در 1,314 پست

    Rep Power
    317
    Array
    سلام.
    حالتون چطوره؟ چه خبر؟ در چه حالید؟


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:25 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.