سلام
اینکه تصمیم گرفتین ذهن رو بشناسید بسیار تحسین بر انگیزه.
ولی اینکه میفرمایید ریشه تمامی مشکلاتم رو فهمیدم، خیر. از طرفی به نظر میاد شناخت ذهن رو قراره محدود کنید به بخش خاصی که توضیح دادین و از طرف دیگر ممکن است شما جواب مسئله ای را بدانید اما امکان حل آنرا در حوزه عمل نداشته باشید.
شما با شناخت کامل ذهن میتونید بدانید چه اتفاقاتی برای شما می افتد ولی در وادی عمل هست که این مهم محقق میشه و از طرفی یک انسان متشکل از روح، جسم و ذهن هست.
خود این ذهن پیچیده و گسترده شناختش کار ساده ای نیست.
در کل اگر این روند رو از طریق یک مشاور و کارشناس پیش ببرید بهتره،
تلاشتون هدفمند تر میشه.
کتاب های زیادی هم در زمینه شناخت و کنترل ذهن، من ذهنی، ذهن ناخودآگاه و خود آگاه و .... وجود داره که میتونید بخونید.
اقای باغبان هم یه تاپیک خوب دارند به نام باغ ذهنی و همزمان تله های شخصیتی.
پ ن: شخصا فکر میکنم انسان بسیار پیچیده تر از اونیه که حتی چیره دست ترین روانشناس بگه تونستم بر تمامی مشکلاتم فائق بشم،
به نظرم شما هم بهتره بگید بخشی از مشکلاتم ، اینجوری بیشتر در مسیر خواهید ماند








علاقه مندی ها (Bookmarks)