1. تو خونه پدریم ، پدرم سالهاس فوت کرده مادرم در امور مربوط به خودش و کل اعضا تصمیم گیرنده بود و هست درباره مسائل مربوط به خودمون ، مثل ازدواج و ....با همفکری ولی تصمیم نهایی بازم با خودمون بود
2. در خانواده همسرم بیشتر پدرشوهرم ولی با مشورت با بچه هاش ..کلا پدرشون یه مرد بی نهایت مهربان و باشعورو خاصه در حدی که هر شب میرم دیدنش و بهش وابسته ام ..حتی خیلی بیشتر از پدر مرحومم دوستش دارم








پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)