سلام
منظور از وابستگی ای که فرمودید چست ؟
وابستگی در کارهاتون دارید ؟ ( یعنی هر کاری یا هر جایی می رید باید یکی پیش شما باشه )
یا وابستگی عاطفی به دیگران ؟
تشکرشده 7,109 در 2,468 پست
سلام
منظور از وابستگی ای که فرمودید چست ؟
وابستگی در کارهاتون دارید ؟ ( یعنی هر کاری یا هر جایی می رید باید یکی پیش شما باشه )
یا وابستگی عاطفی به دیگران ؟
نحوای من (سه شنبه 28 مرداد 99)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)