سلام به همدردی ها
امروز روز پر کاری برای من بود
همینجوری که توراه برم بیام بود نشسته بودم در مترو .یدفعه اقای خبرنگار اومد اقای یوسف سلامی زارت اومد به ما گفت میخوان جریمه رو بکنند ٥٠٠ هزار تومن
من که از همه جا بیخبر گفتم بررررای چییییی
گفتند برای ماسک
منم که تریپ روانشناسانه برداشته بودم در ذهنم اومد که بهشون بگم انسان ممکن الخطاست گویا حتمی الخطاست
گفتم اینو بگم دعوا میشه ترجیح دادم سکوت کنم و مثل اقای مهران مدیری زل زدم تو دوربین و به گزارش گر نگاه کردم:))))))))
ایشونم از بغلیمون پرسید خانومه گفت از مننننن میخوان بگیرن چراااااا:))))))
خانوم بغلیه گفت بگیرید بگیرید بیشتر از اینا بگیرید :)))))))
وای خدایا شکرت
امروزم گذشت و خوش بودیم








علاقه مندی ها (Bookmarks)