دوست خوبم مرسی که پاسخ دادی . خودم همیشه این ذکر رو می خونم . من یه راهکار میخوام
تشکرشده 29 در 19 پست
دوست خوبم مرسی که پاسخ دادی . خودم همیشه این ذکر رو می خونم . من یه راهکار میخوام
سنگی که طاقت ضربه های تیشه رو نداره تندیس زیبا نمی شه ،
فقط یکبار فرصت داری تا از وجودت تندیس بسازی ،
پس از زخم تیشه خسته نشو!!
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)