سلام
و باز هم کمالگرایی
یک بیماری اپیدمی در دنیا امده به نام کمالگرایی
کمالگرایی که توام با نگاه صفر و یکیه یا سفید یا سیاه
شما از کجا فهمیدید بازنده اید ?
از کجا فهمیدید شخصیت وابسته دارید?اونم به شدت?
چرا فکر میکنید شکستهای عاطفیتان تقصیر رفتار شماست و نه فرد روبرو ?
دارای شغل هستید ?
مدیریت زندگی رو نداشتید مثلا چی?
چه کسی شمارو تحقیر کرده?کسی که تحقیر میکنه خودش مشکل روانی دارن نه شما
چه کسی شما رو نادیده گرفته است?
دوست من انسانها متناهی هستند خودشان داری انواع اقسام بیماریهای روحی روانین پس
پس دلتو ببند به خدا
خدایی که لا متناهی است خدایی که کامل هست و ازش میشه توقع کمک و حمایت داشت
ایت الکرسی زیاد بخونید به خدا توکل کنید میتوانید سرچ بفرمایید و یاد بگیرید توکل کردنو
الان باید علامت میتیکمون اقای باغبان رو بزارم براتون
طرف دو تا پا دو تا دست نداره میخواسته خودکشی کنه یک نفر بهش میگه تو باید مربی انگیزه برای دیگران بشی
باز خوبه شما حس میکنید بلخره مثل تمام ادمها یک ضعفهایی دارید
شاعر میفرماید
آن کس که نداند و بداند که نداند
لنگان خرک خویش به منزل برساند
آن کس که نداند و نداند که نداند
در جهل مرکب ابدالدهر بماند
پس اونی که نمیداند وضعیتش بد تر است








علاقه مندی ها (Bookmarks)