سلام به نظرم اول از همه ببینید باهم تناسب دارین یا نه. اگه فکر می کنید از جهات زیادی متناسب هستین از طریق یه واسط اول مطمئن بشین که نامزد یا خاستگار جدی ندارن. بعد اقدام کنید.
مثلا یکی از همکاران قابل اعتمادتون می تونه نقش این واسط رو بازی کنه یا حتی یکی از اعضای خانواده مثلا خواهرتون(بدون اینکه واسط بگه از طرف کی هست). بعد از اینکه مطمئن شدین که ظاهرا کسی توی زندگی ایشون نیست و پذیرای خاستگار جدید هستند، خیلی بالغانه درخواست آشنایی بیشتر با هدف ازدواج و با اطلاع خانواده ها رو بگین به خودشون و زمانی رو تعیین کنید که فکر کنن بعد جواب بدن. و از قبل هم خودتون رو برای شنیدن جواب منفی آماده کنید. اگه جواب ایشون مثبت بود و مایل به آشنایی بیشتر بودن از طریق خانواده اقدام کنید. و اگه جواب منفی بود و نخواستن بیشتر با شما آشنا بشن خیلی محترمانه بگین که براش آرزوی خوشبختی می کنید و تمام. بعد از اون هم شما فقط دوتا همکار هستین و هر کدوم گزینه های دیگری برای ازدواج دارین.
البته ممکنه نظر من زیاد درست نباشه چون متخصص توی این حوزه نیستم. ولی بعنوان یه پیشنهاده.








علاقه مندی ها (Bookmarks)