من فکر میکنم کمی کمالگرا هم هستم و اصلا وسواسم بخاطره کمالگرایی
هر چقدر بالا میرم احساس میکنم من بخاطره بیماریم یه نقصی دارم و شاید نتونم اون وظیفه رو کامل انجام بدم در صورتی که میدونم از خیلیا بهترم در اون کار
بعضی وقتهام از بازی چوب زیر بغل استفاده میکنم و به خودم با اینکه میتونم کاری رو عالی انجام بدم حق میدم که عالی انجام ندم و همینم میشه
فکر میکنم غول وسواس همیشه با منه و منی که تک تک سلولام انسان کامل رو صدا میزنه و این اعتماد بنفسمو کم کرده
خداوند در سوره ناس به این امر اشاره میکنه
من شر الوسواس الخناس الذی یوسوس فی صدور ناس من الجنته و ناس
این خناس خلاصه ول کن ما نیست
با لطف قرصا بهترم ولی انگار یه چیزی به من میگه من باید نامبر وان باشم یا کلا نباشم
در صورتی که هیچکدوم ما بدون عیب و نقص نیستیم تازه من یه قدم جلو ترم چون قرص مصرف میکنم و حالم کمابیش خوبه ولی اونایی که قرص استفاده نمیکنند و نوشخوار ذهنی دارن که وضعیتشون به مراتب بدتر از منه
فقط خدا کمکمون کنه
- - - Updated - - -
گفتم کلا نباشم در اون موقعیت نباشم








علاقه مندی ها (Bookmarks)