سلام
پیشنهاد ویرایش را صحبت کردم با آقای مدیر در تاپیک های عمومی ( مثل حال و احوال ) ...که رد شد
تاپیک حال و احوال در انجمنی بود که فقط مشترکین انجمن میتونستند پست بذارنند ،،
آقای مدیر زحمت کشیدند به انجمنی ارسال کردن که همه کاربرها بتونند بیان ،،
به تاپیک زیر مراجعه کنید و سطوح دسترسی را ببنید ،،
تاپیک های عمومی و بحث های عمومی و ....سطوح دسترسی اش مشخص شده ( در فیلد خودش )
منم با نظر آقای مدیر موافقم.
نحوه دسترسی به انجمن های همدردی(مشاوره تخصصی عمومی و مشاوره تخصصی خصوصی )
اگه تاپیک مشاوره ای ،، ایراد فنی ای وجود داره خبر بدید
متشکرم
................







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)