ممنون
سئوال ابر ، برا دید هنری بود
خوبه دید هنریت و اینکه به تصویر سازی ذهنی علاقه داری
اگه هنر را دنبال کنی و براش تلاش کنی ، موفق میشی.
می دونی که شرکت هایی مانند پیکسار و دیزنی و... که تو انیمیشن کار می کنند ،،بیشتر خلاقیت و دید هنری را استخدام میکنند
یه کارگر ساختمونی بود تو 50 سالگی می فهمه استعداد نقاشی اش خوبه و می تونه تو رشته انیمیشن کار کنه،،چند وقت هم با تلاشی که انجام میده در یکی از کارهای انیمیشنی شرکت میکنه.
انیمه استادیو ، نرم افزار خوبیه ،،و افرادی که می خوان انیمیشن دو بعدی کار کنند یکی از بهترین نرم افزارهاست ،،
تو ایران هم خوب کار میکنند و بازار خوبی داره
کلا انیمت دو بعدی و سیستم های موشن گرافیک گردش خوبی داره در استارتاپ ها ،،،،تقریبا هر شرکتی می خواد ،،
می تونی خودت هم کار کنی به عنوان فریلنسر ( Freelancer )
و یا در آینده میتونی به سمت نرم افزارهای سه بعدی مانند مایا کوچ کنی .
این شغل ها خب یه کار تخصصی هست ،،
به قول یه دوستی رمز موفقیت تمرکز در اون کار هست
وقتی در اون کار تمرکز داشته باشیم به عنوان حرفه ،،،،،دید و خلاقیت و راه کارها برامون بهتر باز میشه .
.............................
در مورد انتخاب شغل و حرفه یه موردی را خدمتتون میگم ،،
بببنید ما یه هدف داریم و یه ارزش !
یعنی ما برا خودمون ارزش انتخاب می کنیم و برا رسیدن به ارزش ها ، هدف گذاری می کنیم ،،،
ارزش ها فاقد زمان - مکان و ...هستند !
مثلا ارزش گذاری یه شخص برا خودش اینکه به مردم خدمت کنه ،،حالا برا این ارزش ، هدف گذاری می کنه ...
به خودش میگه من که می خوام به مردم خدمت کنم ،،، چه کارهایی میتونم بکنم ؟
آتش نشان بشم - ورزشکار بشم ( شاخه مورد نظر ) - آهنگساز بشم - برنامه نویس بشم - روانشناس بشم ،معلم بشم - هنرمند بشم - نظامی بشم - مغازه دار بشم - راننده بشم - جراح مغز بشم و ....
در واقع ارزش ها جدا از وابستگی ها هستند ،، و برا انسان محدودیت بوجود نمی آورند .
و اگه یه شغلی نشد یه راهی نشد یه هدفی نشد ،،راه دیگه را انتخاب می کنند ( برا رسیدن به اون ارزشه )
چرا؟
چون ارزش ها و هدف ها را خوب طبقه بند ی کردند .
........................
زیاد تو گذشته نباش و اینکه فرصت ها همانند ابرها رفت و اینکه چرا رفت ،،
برا حال و آینده تلاش کنیم و از گذشته بیاموزیم .
من خودم شده به هدف های زندگیم که برنامه ریزی کرده بودم نرسیدم ،،
اگه تو یه هدف برا ذهن وابستگی بیاریم ،،ذهن درگیر اون میشه
وقتی ذهن درگیر بشه ،،دیدش وسیع نمیشه
برا خودم اینجوری بود ،،،
وقتی ارزش ها و هدف ها و طبقه بندیشون را بهش فکر کردم و تحقیق کردم ....مسیر برام روشن تر شد.
امیدوارم این مطالبی که برات گفتم بتونه برات مفید باشه
در هر صورت مراقب باش ،،،،
د ر پناه خدا![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)