به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 44

Threaded View

  1. #38
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ممنون
    سئوال ابر ، برا دید هنری بود
    خوبه دید هنریت و اینکه به تصویر سازی ذهنی علاقه داری
    اگه هنر را دنبال کنی و براش تلاش کنی ، موفق میشی.
    می دونی که شرکت هایی مانند پیکسار و دیزنی و... که تو انیمیشن کار می کنند ،،بیشتر خلاقیت و دید هنری را استخدام میکنند
    یه کارگر ساختمونی بود تو 50 سالگی می فهمه استعداد نقاشی اش خوبه و می تونه تو رشته انیمیشن کار کنه،،چند وقت هم با تلاشی که انجام میده در یکی از کارهای انیمیشنی شرکت میکنه.


    انیمه استادیو ، نرم افزار خوبیه ،،و افرادی که می خوان انیمیشن دو بعدی کار کنند یکی از بهترین نرم افزارهاست ،،
    تو ایران هم خوب کار میکنند و بازار خوبی داره
    کلا انیمت دو بعدی و سیستم های موشن گرافیک گردش خوبی داره در استارتاپ ها ،،،،تقریبا هر شرکتی می خواد ،،
    می تونی خودت هم کار کنی به عنوان فریلنسر ( Freelancer )
    و یا در آینده میتونی به سمت نرم افزارهای سه بعدی مانند مایا کوچ کنی .



    این شغل ها خب یه کار تخصصی هست ،،
    به قول یه دوستی رمز موفقیت تمرکز در اون کار هست
    وقتی در اون کار تمرکز داشته باشیم به عنوان حرفه ،،،،،دید و خلاقیت و راه کارها برامون بهتر باز میشه .



    .............................




    در مورد انتخاب شغل و حرفه یه موردی را خدمتتون میگم ،،
    بببنید ما یه هدف داریم و یه ارزش !
    یعنی ما برا خودمون ارزش انتخاب می کنیم و برا رسیدن به ارزش ها ، هدف گذاری می کنیم ،،،
    ارزش ها فاقد زمان - مکان و ...هستند !
    مثلا ارزش گذاری یه شخص برا خودش اینکه به مردم خدمت کنه ،،حالا برا این ارزش ، هدف گذاری می کنه ...
    به خودش میگه من که می خوام به مردم خدمت کنم ،،، چه کارهایی میتونم بکنم ؟
    آتش نشان بشم - ورزشکار بشم ( شاخه مورد نظر ) - آهنگساز بشم - برنامه نویس بشم - روانشناس بشم ،معلم بشم - هنرمند بشم - نظامی بشم - مغازه دار بشم - راننده بشم - جراح مغز بشم و ....

    در واقع ارزش ها جدا از وابستگی ها هستند ،، و برا انسان محدودیت بوجود نمی آورند .
    و اگه یه شغلی نشد یه راهی نشد یه هدفی نشد ،،راه دیگه را انتخاب می کنند ( برا رسیدن به اون ارزشه )
    چرا؟
    چون ارزش ها و هدف ها را خوب طبقه بند ی کردند .




    ........................



    زیاد تو گذشته نباش و اینکه فرصت ها همانند ابرها رفت و اینکه چرا رفت ،،
    برا حال و آینده تلاش کنیم و از گذشته بیاموزیم .
    من خودم شده به هدف های زندگیم که برنامه ریزی کرده بودم نرسیدم ،،
    اگه تو یه هدف برا ذهن وابستگی بیاریم ،،ذهن درگیر اون میشه
    وقتی ذهن درگیر بشه ،،دیدش وسیع نمیشه
    برا خودم اینجوری بود ،،،
    وقتی ارزش ها و هدف ها و طبقه بندیشون را بهش فکر کردم و تحقیق کردم ....مسیر برام روشن تر شد.



    امیدوارم این مطالبی که برات گفتم بتونه برات مفید باشه
    در هر صورت مراقب باش ،،،،
    د ر پناه خدا
    ویرایش توسط باغبان : یکشنبه 12 مرداد 99 در ساعت 15:54

  2. کاربر روبرو از پست مفید باغبان تشکرکرده است .

    amin COD (دوشنبه 13 مرداد 99)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 07:14 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.