سلام.
اقا امین، تا حدودی میتونم شرایطتون رو درک کنم.
یه چیزی برام سوال شد. فرض کنید دانشگاه ازاد، رشته حقوق بدون کنکور داشت. گفتید اگه رشته حقوق رو داشت، بالاخره پولشو یه جوری جور میکردین.
هزینه دانشگاه ازاد هم که قطعا از ماهی ۲۰۰ بیشتر در میاد. پس چطور امیدوار بودید اگه رشته حقوق رو داشت، پولش جور میشد، ولی ماهی ۲۰۰ کیک بوکسینگ رو میگید جور نمیشه؟؟
من احساس میکنم (متهم نمیکنم) فقط احساس میکنم اگر دانشگاهتون رشته حقوق بدون کنکور هم داشت، باز یه جوری یه بهانه که انجامش ندید پیدا میکردید.... خودتون اینجور فکر نمیکنید؟
یادمه سوالهایی در پست های قبل ازتون پرسبدم که از زیر جواب دادنش در رفتید. و گفتید چه ربطی داره.
خب ربطش به اینه که نوع برخورد شما با سوالهایی که شما رو با پذیرش مسوولیت شرایطتون روبرو کنه، فراره.... من اینجور به نظرم اومد. اگر اشتباه میکنم تصحیح کنید.
شما هم مثل برادر خودم. کاملا دلسوزانه و خواهرانه ازتون میخوام به جای دنبال بهانه گشتن، حتی به جای یافتن موانع یک تصمیم، تصمیم بگیرید و اقدام کنید و به اصطلاح برید تو دلش.
- - - Updated - - -
چون تا وقتی به جای فکر به راههای رفع موانع، به خود موانع و اثرات موانع فکر کنید، تغییر ایجاد نمیشه.
شما در هر تصمیمی، اگر نیاز به مشورت دارید، با متخصص اون زمینه مشورت کنید. لازم نیست با همه مشورت کنید که گیج بشید
همون مشورت با یه متخصص کافیه.








علاقه مندی ها (Bookmarks)