RE: دوستان به نظر شما طلاق بهتره یا سوختن و ساختن؟
اگه میتونین تحمل و سکوت کنین خوب! اینکار رو بکنین . چون واقعاً مشکلات بعد از طلاق کم نیست . من مردی رو میشناسم که از همسرش بنا به خیلی دلایل جدا شد . ولی بعد از جدایی ... یک مرد میشست و ساعت ها گریه میکرد!!!!!!! میگفت اگه همسرم برگرده حاضرم دوباره باهاش زندگی کنم! این میدونین یعنی چی؟
اما اگه موندین و سکوت کردین همیشه یادتون باشه سکوت و صبر واسه کسی خوبه که تا اخر عمرش اونا رو داشته باشه! یعنی 10 سال دیگه به بچش منت نکنه که به خاطر تو موندمو ....
موفق باشین
خدایا بی پناهم به جز تو کس نخواهم ....اگر عشقت گناه است ببین غرقه ی گناهم!
علاقه مندی ها (Bookmarks)