اگه میتونین تحمل و سکوت کنین خوب! اینکار رو بکنین . چون واقعاً مشکلات بعد از طلاق کم نیست . من مردی رو میشناسم که از همسرش بنا به خیلی دلایل جدا شد . ولی بعد از جدایی ... یک مرد میشست و ساعت ها گریه میکرد!!!!!!! میگفت اگه همسرم برگرده حاضرم دوباره باهاش زندگی کنم! این میدونین یعنی چی؟
اما اگه موندین و سکوت کردین همیشه یادتون باشه سکوت و صبر واسه کسی خوبه که تا اخر عمرش اونا رو داشته باشه! یعنی 10 سال دیگه به بچش منت نکنه که به خاطر تو موندمو ....
موفق باشین