من اصولا به حریم خصوصیش کاری نداشتم و شاید سالی یکی دوبار اونم با خودش و نه به قصد فضولی، یه نگاهی به موبایلش مینداختیم. اما این چند ماه اخیر به طرز خیلی ضایع و تابلویی مشکوک شده بود، دایما موبایلشو مخفی میکرد تا یکیو میدید، بداخلاقتر و بی اعصاب تر شده بود.
منم خیلی اتفاقی وقتی میخواستم یه چیزی از روی پاتختی بردارم چشمم به تلگرامش افتاد و کانتکتای ناشناس و اصرار زیاد که حتما باید نشون بدی و باقی ماجرا و دیدن محتوای چتها که واقعا منو نابود کرد
خودش میگه برای تفریح بوده، بخاطر کمبود محبت بوده، هیجانی بوده و دیگه تکرار نمیشه
اما من نمیتونم قبول کنم اصلا نمیتونم هضم کنم که با همچین آدمی دیگه توی یه جا باشم.
قسمت دردناکش برام این بود که با یکی روابط عاطفی هم به هم زده بود فقط یه هیجان جنسی نبوده متاسفانه.