موردی بود به شدت ذهنم رو مشغول گرده، جوری که نمیتونم اروم باشم. کاری هم نمیشه در موردش کرد. یعنی نمیصه الان کاری در موردش کرد. فقط هی بهش فکر میکنم و استرس و نگرانی و ....
سلام
آقا غلام انشالله آروم تر شدین و فرصت شد، فردا دربارش تاپیک برنید تا راهنمایی بشین. در خدمت شما هستیم.
پ.ن
از آنجایی که صندلی داغ به پایان رسیده لزومی بر ادامه تاپیک پشت صحنه و بالا آمدن مجدد نیست و لذا قفل میکنم.
علاقه مندی ها (Bookmarks)