به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 92 از 193 نخستنخست ... 42526272828384858687888990919293949596979899100101102112122132142192 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 911 تا 920 , از مجموع 1928
  1. #911
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 27 مرداد 01 [ 01:54]
    تاریخ عضویت
    1394-9-10
    نوشته ها
    1,022
    امتیاز
    36,001
    سطح
    100
    Points: 36,001, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,229

    تشکرشده 2,952 در 957 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    260
    Array
    سلام دوستان خوبم

    امان از این کرونا ...یه جوری همه رو خونه نشین کرده که ....

    خیلی دلم یه سفر کوچیک میخواد حتی اگر یه جای نزدیک باشه ...یه جای خوش آب و هوا و سرسبز ....دلمون باز بشه .

    میدونید این روز ها به چی فکر میکنم ؟ به اینکه بدترین ظلمی که یه آدم میتونه در حق خودش بکنه این هست که از لحظات زندگیش استفاده ی درست نکنه و بزاره عمرش به بطالت بگذره و هدفی نداشته باشه .

    خودمو دقیقا در همچین نقطه ای احساس میکنم که انگار دست از خودم کشیدم ....تلاش نمیکنم برای زندگیم ....

    بعضی وقت ها باور نمیکنم با چه سرعتی سنم داره میره بالا و هیچ کار مثبتی در جهت ارتقا و تعالی خودم انجام نمیدم ...

    باید خودمو از این باتلاق بی هدفی و بی انگیزه بودن و افسردگی نجات بدم ...

    بعد از خدا این خود من هستم که باید به فکر خودم باشم .

    واقعا بعضی وقتا زندگی یه جوری ما آدما رو سرگرم خودش میکنه که از یاد خدا باز میمونیم ...

    اجساس میکنم دارم ازش دور میشم و این خیلی بده ....
    در عشق

    اگر طاقت ویرانگی ات نیست
    دلتنگ کسی باش که
    دلتنگ تو باشد . . . !

  2. 3 کاربر از پست مفید miss seven تشکرکرده اند .

    الهه زیبایی ها (چهارشنبه 01 مرداد 99), باغبان (چهارشنبه 01 مرداد 99), شمیم الزهرا (پنجشنبه 02 مرداد 99)

  3. #912
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 18:06]
    تاریخ عضویت
    1396-1-29
    نوشته ها
    848
    امتیاز
    28,286
    سطح
    98
    Points: 28,286, Level: 98
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 64
    Overall activity: 8.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    2,634

    تشکرشده 2,354 در 759 پست

    Rep Power
    211
    Array
    دقت کنید

    نقل قول نوشته اصلی توسط باغبان نمایش پست ها







    -به نظرتون کدام سوپ خوشمزه تر میشه ؟
    الف )سوپی که
    ب) سوپی که
    ج) سوپی که
    خ ) سوپی که
    ه)











    [/B]
    اینحا همرا با واژه سوپ چه واژه دیگه ای به ذهن متباتر میشه؟؟؟

    بله درسته

    ملخ

    سوپ ملخ

    بسیارخب.....حالا جواب خانم شمیم الزهرای عزیز رو ببینیم

  4. 3 کاربر از پست مفید الهه زیبایی ها تشکرکرده اند .

    miss seven (چهارشنبه 01 مرداد 99), باغبان (چهارشنبه 01 مرداد 99), شمیم الزهرا (پنجشنبه 02 مرداد 99)

  5. #913
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 18:06]
    تاریخ عضویت
    1396-1-29
    نوشته ها
    848
    امتیاز
    28,286
    سطح
    98
    Points: 28,286, Level: 98
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 64
    Overall activity: 8.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    2,634

    تشکرشده 2,354 در 759 پست

    Rep Power
    211
    Array
    دیدم آقایون اگه بخوان میتونن دقیق آشپزی کنن


    نکته انحرافی داشت که اتفاقا از همین نقطه تو تله افتادید
    لطفا با چشم بصیرت نگاه کنید
    وقتی شما صحبت از سوپ میکنید ....سوپی که با تفت دادن آب درست میشه
    و همینطور شکار ملخ و گوریل و احتمالا موجودات دوست داشتنیه دیگه ....
    تهیه این نوع سوپ جز در تخصص و دقت نظر سرآشپزان کاذب نیست!!
    وگرنه که بانوان بزرگواری که نام بردین سالهاست در تلاش برای سیر کردن
    هم نوعان شما همت گماشته اند و تهیه سوپ به عنوان پیش غذا کمترین مهارتیه که
    از این عزیزان دیده شده.

    متاسفانه شما متوجه کنایه موجود در صحبتهای خانم شمیم نشدید!!

    البته چه بسا ناگزیر شدید این مهم رو کتمان کنید اما از اون جاییکه وجدان بیداری دارید به ناچار در آخر صحبتتهاتون از جمیع بانوان کمال تشکر و قدردانی رو داشتید


    نقل قول نوشته اصلی توسط باغبان نمایش پست ها
    سلام خانم شمیم الزهرا
    مرسی

    ازتون تشکر می کنم خانم الهه زیبایی ها ( خانم معلم )
    موید باشید .


    .............................

    تشکر می کنم خانم فرشته اردیبهشت
    ممنون از حضورتون خانم معلم

    سلامت و موید باشید .


    تشکر از همه بانوان محترمه
    سلامت و موید باشید

    بسیار خب

    حالا میتونید نتیجه های جدید و اعلام کنید


    نقل قول نوشته اصلی توسط باغبان نمایش پست ها
    پرچم را بردی بالا .
    یواش یواش سرتون به پرچم ما نخوره
    .
    .
    .
    .
    .

    تا ضد حمله ای دیگر بدرود

  6. 4 کاربر از پست مفید الهه زیبایی ها تشکرکرده اند .

    gholam1234 (چهارشنبه 01 مرداد 99), miss seven (چهارشنبه 01 مرداد 99), باغبان (چهارشنبه 01 مرداد 99), شمیم الزهرا (پنجشنبه 02 مرداد 99)

  7. #914
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 04 آبان 04 [ 14:51]
    تاریخ عضویت
    1398-6-08
    نوشته ها
    1,079
    امتیاز
    25,181
    سطح
    95
    Points: 25,181, Level: 95
    Level completed: 84%, Points required for next Level: 169
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    1,702

    تشکرشده 2,261 در 917 پست

    Rep Power
    226
    Array
    بابا بس کنین حالم بهم خورد. دو ماهه مدام در مورد ملخ و قورباغه صحبت میکنین ، از خانمها تعجب میکنم هی دام میزنن . خودتون حالتون بهم نخورد؟ باغبان دیگه مدیر هم شدی دیگه چیزی هم نمیشه بهت گفت ، چی بگم از دستت باغبان جان؟؟؟

  8. 3 کاربر از پست مفید gholam1234 تشکرکرده اند .

    miss seven (چهارشنبه 01 مرداد 99), باغبان (چهارشنبه 01 مرداد 99), شمیم الزهرا (پنجشنبه 02 مرداد 99)

  9. #915
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 18:06]
    تاریخ عضویت
    1396-1-29
    نوشته ها
    848
    امتیاز
    28,286
    سطح
    98
    Points: 28,286, Level: 98
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 64
    Overall activity: 8.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    2,634

    تشکرشده 2,354 در 759 پست

    Rep Power
    211
    Array
    فرصت تایپ نیست وگرنه برای گزینه ه و خ تون داشتم

    همینهارو تا بنویسم صد بار پاشدم ....ولی خب وظیفه خودم دونستم تا ثبت نشدن نتایج رفع ابهام کنم.....

    نقل قول نوشته اصلی توسط باغبان نمایش پست ها
    [COLOR=#800080]



    ..............................






    آفرین به این بصیرت :))
    آفرین.




    .



    ببخشید که خوشحالیتون دیری نپایید

    پ.ن
    راستی صندلی تموم شد؟؟
    من گفتم تا هفته دیگه ادامه پیدا کنه ی دورهمی داشته باشیم...منم بیام...امتحانهای بچه هام هفته بعده....

    اقا غلام ببخشید....

    - - - Updated - - -

    پس خوب که صندلی تموم میشد وگرنه اقا غلام دیپورت میکرد منو.

  10. 5 کاربر از پست مفید الهه زیبایی ها تشکرکرده اند .

    gholam1234 (چهارشنبه 01 مرداد 99), miss seven (چهارشنبه 01 مرداد 99), Mvaz (چهارشنبه 01 مرداد 99), باغبان (چهارشنبه 01 مرداد 99), شمیم الزهرا (پنجشنبه 02 مرداد 99)

  11. #916
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 15 مهر 04 [ 23:45]
    تاریخ عضویت
    1390-6-22
    نوشته ها
    712
    امتیاز
    30,538
    سطح
    100
    Points: 30,538, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    3,307

    تشکرشده 2,402 در 566 پست

    Rep Power
    168
    Array
    من واقعا از همه بزرگواران تیم آقایون و خانمها عذر میخوام اینطوری همرو به هم ربختم. در جریان ماجرا درست نبودم

    همتون آشپزیاتون حتما خوبه که تو همدردی اینقدر پستای خوب میذارین
    گزینه خ صرفا به خاطر متفاوت بودنش انتخاب شد و اینکه کلا دوست دارم آقایون آشپزی کنن حالا تو دنیای واقعی این سعادت نصیبمون نمیشه گفتیم یک سوپ دستپخت آقایون تو مجازی بخوریم

  12. 2 کاربر از پست مفید شمیم الزهرا تشکرکرده اند .

    gholam1234 (پنجشنبه 02 مرداد 99), باغبان (پنجشنبه 02 مرداد 99)

  13. #917
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط شمیم الزهرا نمایش پست ها

    گزینه خ صرفا به خاطر متفاوت بودنش انتخاب شد و اینکه کلا دوست دارم آقایون آشپزی کنن حالا تو دنیای واقعی این سعادت نصیبمون نمیشه گفتیم یک سوپ دستپخت آقایون تو مجازی بخوریم

    گول حرف های خانم الهه زیبایی ها را نخورید خانم شمیم الزهرا :)
    من و اسکارفیس توانایی داریم د ر تمام سیارات انواع سوپ ها و غذا ها را درست کنیم :)
    اون سوپ هایی که خانم معلم نام برد را؛ برا غول ها و موجودات فضایی درست می کنیم ،،

    ولی اگه بخوایم برا زمینی ها درست کنیم ، شگرد مخصوص خودمون را داریم :)
    که نمیگیم روشش را بهتون :)
    دیالوگ مشتری های ما :
    بِخَر و بِبَر ،،،
    ببوی و بخر ،،
    بچش و ببر ،،
    برا سلامتیشون سلامت ،،
    دمشون گرم ،،
    عجب هنرمندهایی ،،
    عجب تزئینی :)
    و....



    ..................................



    خانم شمیم الزهرا گرامی ، از این حرف هایی که پشت ما و ضد ما میگنند فاصله بگیرید ، رو ذهنتون تاثیر می ذارنند


    ..................................





    غلام من چیکاره بیدم آخه :)


    من فقط سئوال پرسیده بیدم کدوم سوپ بهتر بید :)
    و خانم شمیم الزهرا گزینه صحیح را انتخاب کرده بیدند .
    :)



    ...........................



    در پناه خدا


    ​​
    ویرایش توسط باغبان : پنجشنبه 02 مرداد 99 در ساعت 04:02

  14. 4 کاربر از پست مفید باغبان تشکرکرده اند .

    gholam1234 (پنجشنبه 02 مرداد 99), scarface (پنجشنبه 02 مرداد 99), الهه زیبایی ها (پنجشنبه 02 مرداد 99), شمیم الزهرا (پنجشنبه 02 مرداد 99)

  15. #918
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 31 تیر 04 [ 16:23]
    تاریخ عضویت
    1397-1-08
    نوشته ها
    150
    امتیاز
    8,453
    سطح
    62
    Points: 8,453, Level: 62
    Level completed: 1%, Points required for next Level: 297
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    233

    تشکرشده 371 در 127 پست

    Rep Power
    42
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط الهه زیبایی ها نمایش پست ها
    سوپی که با تفت دادن آب درست میشه
    الهه خانم شما عادت داری از سر و ته کلمات بزنی نه؟
    وجدانا منتظرم یه بار دیگه به جای آب گوریل بگی آب. یعععک شرح مبسوطی از محتویات آب گوریل برات میدم دیگه کلا طرف سوپ نری

  16. 3 کاربر از پست مفید scarface تشکرکرده اند .

    gholam1234 (پنجشنبه 02 مرداد 99), الهه زیبایی ها (پنجشنبه 02 مرداد 99), باغبان (پنجشنبه 02 مرداد 99)

  17. #919
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 18:06]
    تاریخ عضویت
    1396-1-29
    نوشته ها
    848
    امتیاز
    28,286
    سطح
    98
    Points: 28,286, Level: 98
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 64
    Overall activity: 8.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    2,634

    تشکرشده 2,354 در 759 پست

    Rep Power
    211
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط شمیم الزهرا نمایش پست ها
    گزینه خ صرفا به خاطر متفاوت بودنش انتخاب شد 2:
    بدون شرح.
    .
    .
    .

    آقا غلام من به احترام شما سکوت کرده بودم.
    چون دیدم بچه بودید کارتون تام و جری رو دوست نداشتید......همون دیشب توبه کردم گذاشتم کنار...ولی دیگه چی کار کنم با تهدید شدن میونه ای ندارم.....نگم میمونه تو گلوم....

    رخصت اقا غلام


    نقل قول نوشته اصلی توسط scarface نمایش پست ها
    الهه خانم شما عادت داری از سر و ته کلمات بزنی نه؟
    نع با ۶ تا تشدید


    نقل قول نوشته اصلی توسط scarface نمایش پست ها
    وجدانا منتظرم یه بار دیگه به جای آب گوریل بگی آب.
    خب این چیرو عوض میکنه؟؟؟؟.؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    نه ی دیقه هیشکی هیچی نگه ......میخوام بدونم واقعا چه فرقی میکنه؟؟؟
    در هرصورت شما آب و تفت میدین
    آب یا آب گوریل.....ایها الناس چه فرقی میکنه؟؟ !!!!!!!!!!!!!!
    جمع کنید این سیاه بازیها رو...دست شما دیگه برای همه رو شده.....
    دیگه این آشپزخونتون صدای همه رو دراورده....دیشب دعوامون کردن..‌بهمون گفتن جولو پلاستونو جمع کنید از اینجا برید.....
    منم اومدم گفتم میخوام صندلی شرکت کنم....بلافاصله شبونه تعطیل کردن رفتن!!!
    همشم تقصیر شماست...آخه نه اینکه من صاب کارتونم ..ترسیدن از سوپ های اسمش و نیار براشون ببرم....بله.

    .ها....سرآشپز....ی سیاره رو غذا میدن اینا...نه بابا...از کی تاحالا

    عادت دارین خودتون خودتون و تحویل بگیرین میدونم
    پرچمتون که کلا خوابیده زمین

    به جای اینکارها بیایید با همدستاتون شکستتونو اعلام کنید....اعلام شکست
    منم شاید دلم بسوزه اتش بس اعلام کنم
    .
    .
    .
    .


    نقل قول نوشته اصلی توسط scarface نمایش پست ها
    یعععک شرح مبسوطی از محتویات آب گوریل برات میدم دیگه کلا طرف سوپ نری
    ما رو از شرح و بسط باکی نیست فقط جواب اقا غلام با خودتون...

    ولی به نظر من به جوونیتون رحم کنید آقا غلام و بهونه کنید و از ادامه بازی
    انصراف بدین....منم قول میدم جایی تعریف نکنم
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .

    اعلام نتایج لطفا

  18. 2 کاربر از پست مفید الهه زیبایی ها تشکرکرده اند .

    scarface (پنجشنبه 02 مرداد 99), باغبان (پنجشنبه 02 مرداد 99)

  19. #920
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 04 آبان 04 [ 14:51]
    تاریخ عضویت
    1398-6-08
    نوشته ها
    1,079
    امتیاز
    25,181
    سطح
    95
    Points: 25,181, Level: 95
    Level completed: 84%, Points required for next Level: 169
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    1,702

    تشکرشده 2,261 در 917 پست

    Rep Power
    226
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط الهه زیبایی ها نمایش پست ها
    بدون شرح.
    .
    .
    .

    آقا غلام من به احترام شما سکوت کرده بودم.
    چون دیدم بچه بودید کارتون تام و جری رو دوست نداشتید......همون دیشب توبه کردم گذاشتم کنار...ولی دیگه چی کار کنم با تهدید شدن میونه ای ندارم.....نگم میمونه تو گلوم....

    رخصت اقا غلام




    نع با ۶ تا تشدید



    خب این چیرو عوض میکنه؟؟؟؟.؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    نه ی دیقه هیشکی هیچی نگه ......میخوام بدونم واقعا چه فرقی میکنه؟؟؟
    در هرصورت شما آب و تفت میدین
    آب یا آب گوریل.....ایها الناس چه فرقی میکنه؟؟ !!!!!!!!!!!!!!
    جمع کنید این سیاه بازیها رو...دست شما دیگه برای همه رو شده.....
    دیگه این آشپزخونتون صدای همه رو دراورده....دیشب دعوامون کردن..‌بهمون گفتن جولو پلاستونو جمع کنید از اینجا برید.....
    منم اومدم گفتم میخوام صندلی شرکت کنم....بلافاصله شبونه تعطیل کردن رفتن!!!
    همشم تقصیر شماست...آخه نه اینکه من صاب کارتونم ..ترسیدن از سوپ های اسمش و نیار براشون ببرم....بله.

    .ها....سرآشپز....ی سیاره رو غذا میدن اینا...نه بابا...از کی تاحالا

    عادت دارین خودتون خودتون و تحویل بگیرین میدونم
    پرچمتون که کلا خوابیده زمین

    به جای اینکارها بیایید با همدستاتون شکستتونو اعلام کنید....اعلام شکست
    منم شاید دلم بسوزه اتش بس اعلام کنم
    .
    .
    .
    .




    ما رو از شرح و بسط باکی نیست فقط جواب اقا غلام با خودتون...

    ولی به نظر من به جوونیتون رحم کنید آقا غلام و بهونه کنید و از ادامه بازی
    انصراف بدین....منم قول میدم جایی تعریف نکنم
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .

    اعلام نتایج لطفا
    اله زیبایی ها، انصافی خیلی باحالی ، ولی بهت میاد جک خوب بلد باشی انصافی، یه جکی هم برامون تعریف نکردی بخندیم...
    بحثو ادامه ندین، اگه ادامه دادین، منم بحثو شروع میکنم، چیزایی میگم که دیگه نتونین وعده های غذایی تون رو میل کنین ها! از ما گفتن بود... ، بعدش شرایط جوری میشه که سحر بهاری باید بیاد وسط ، تذکر بده ‌....


 
صفحه 92 از 193 نخستنخست ... 42526272828384858687888990919293949596979899100101102112122132142192 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 14:14 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.