باسلام به مدیر همدردی و مینای عزیز
یکی از دوستای من الآن چند روز ثبت نام کرده و همین مشکل و داره لطفا راهنماییم کنید چرا ثبت نام توی تالار این جوری شده شایدم به خاطر تعداد زیاد ثبت نام هاست .
باتشکر
تشکرشده 19 در 8 پست
باسلام به مدیر همدردی و مینای عزیز
یکی از دوستای من الآن چند روز ثبت نام کرده و همین مشکل و داره لطفا راهنماییم کنید چرا ثبت نام توی تالار این جوری شده شایدم به خاطر تعداد زیاد ثبت نام هاست .
باتشکر
تشکرشده 37,361 در 7,159 پست
سلام
اكنوم مشكل حل شده است
یا نام كاربری قبلی را برایم ارسال كند یا مجددا ثبت نام كند
تشکرشده 19 در 8 پست
باسلام و تشکر از رسیدگی شما
نام کاربری قبلی ایشان جودی آبود می باشد .
ممنونم![]()
تشکرشده 37,361 در 7,159 پست
با سلام
مشكل ایشون هم اكنون حل شده است
تشکرشده 19 در 8 پست
باسلام وتشکر از همکاری شما برای رفع مشکل دوستم جودی آبود![]()
تشکرشده 94 در 50 پست
سلام اقای سنگتراشان مرسی به خاطر رفع مشکل![]()
تشکرشده 0 در 0 پست
سلام و خسته نباشيد خدمت اعضاء و مسئولين محترم سايت :
من امروز بالاخره بعد از حدود يك ماه كه با اين سايت آشنا شدم موفق شدم پست ارسال كنم![]()
من دو بار ثبت نام كردم چون ايميل فعالسازي برام نميومد با ايميل ديگه اي ثبت نام ميكردم![]()
تا امروز كه براي بار سوم ثبت نام كردم بلافاصله ايميل ارسال شد
نميدونم مشكل چي بوده ؟ ولي مطمئنم ايميلهام مشكل نداشته !![]()
بهرحال از آشنايي با اين سايت خوشحالم !![]()
![]()
تشکرشده 0 در 0 پست
خبر دادن از طریق ایمیل
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)