ایده خوبییه
یادمه منم قدیما به این فکر میکردم (چون برام سوال بود که یکسری ها نهایتا چه کردن و آیا نهایتا راضی بودن یا نه )
شما میتونید یه کاری کنید
یه تاپیک بزنید در قسمت اختلاف زن و شوهر
" کاربران قدیمی همدردی و حل اختلاف زن و شوهر "
اونجا بپرسید من درباره اش جواب میدم .
بعدش هر کاربری با این مشکلات رفته بود و برگشته بود پیدا کردید ، تاپیک رو با اوشون ادامه بدید .
اگه یه کاربر قدیمی برگشت که مشکلات فردی داشت برای اینم توی بخش مربوطه تاپیک بزنید .
ولی بهتره از کسایی سوال کنید که دست کم دو سال از مشکلشون گذشته باشه . تا ابعاد مختلف مساله رو بتونن جواب بدن .
یعنی ازون شرایط و اثراتش گذر کرده باشن .
برای اینکه تاپیک جامع باشه بهتره یکسری قانون بذارید
اون وسط کلی پست حال و احوال و غیرمفید نباشه .
فقط پرسش پاسخ باشه .
من همکاری می کنم .
(بهتره که سوالا در حدی باشه که بگه1. مشکل چی بود . 2. نهایتا کاربر چه راهی رو رفته . 3.حالا راضیه یا نه چرا .)
راستش پشیمون شدم
حس می کنم ایده ام خام . حداقل بیشتر باید پخته شه .
تاپیکای زیادی هست که خیلی عالی و کاربردیه . مشاورا راهنمایی های خوبی دادن .
اون تاپیکا دارن خاک میخورن . حالا چند نفر میخوان ازین تاپیک استفاده کنن ?
آیا ما حرف تازه ای داریم ?
بعید می دونم .
ببخشید فعلا پشیمون شدم .
اگر نظرم تغییر کرد یا ایده بهتری داشتم حتما میگم .
ممنون .










علاقه مندی ها (Bookmarks)