به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 449

Threaded View

  1. #22
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 02 مرداد 04 [ 05:11]
    تاریخ عضویت
    1393-11-15
    نوشته ها
    823
    امتیاز
    36,526
    سطح
    100
    Points: 36,526, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 21.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,683

    تشکرشده 2,882 در 761 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    237
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط gholam1234 نمایش پست ها
    نه اتفاقا ما نمیخایم انرژی بذاریم. اون قدیمی ها میخان انرژی بذارن! البته نه هر قدیمی. اونایی که فعالیت داشتن.
    طرحم این بود که اونایی که در وادی های مختلف زندگی دغدغه های مختلفی داشتن، بیاریمشون ببینیم چیکار کردن؟ کجای زندگی هستن؟ چقدر مطالب اینجا بدردشون خورد و چجوری؟ به نظرم این خیلی عالیه، چون اونا نظرات و نکات رو اینجا گذاشتن و رفتن دنبال زندگیشون و دیگه پشت سرشونم نگاه نکردن (هر چند خودمونم شاید اینجوری بشیم). ولی اگه بتونیم هفته ای یکی دو ساعت بیاریمشون اینجا، خیلی عالی میشه. باهامون صحبت کنن ...
    ایده خوبییه
    یادمه منم قدیما به این فکر میکردم (چون برام سوال بود که یکسری ها نهایتا چه کردن و آیا نهایتا راضی بودن یا نه )
    شما میتونید یه کاری کنید
    یه تاپیک بزنید در قسمت اختلاف زن و شوهر
    " کاربران قدیمی همدردی و حل اختلاف زن و شوهر "
    اونجا بپرسید من درباره اش جواب میدم .
    بعدش هر کاربری با این مشکلات رفته بود و برگشته بود پیدا کردید ، تاپیک رو با اوشون ادامه بدید .

    اگه یه کاربر قدیمی برگشت که مشکلات فردی داشت برای اینم توی بخش مربوطه تاپیک بزنید .

    ولی بهتره از کسایی سوال کنید که دست کم دو سال از مشکلشون گذشته باشه . تا ابعاد مختلف مساله رو بتونن جواب بدن .
    یعنی ازون شرایط و اثراتش گذر کرده باشن .

    برای اینکه تاپیک جامع باشه بهتره یکسری قانون بذارید
    اون وسط کلی پست حال و احوال و غیرمفید نباشه .
    فقط پرسش پاسخ باشه .

    من همکاری می کنم .
    (بهتره که سوالا در حدی باشه که بگه1. مشکل چی بود . 2. نهایتا کاربر چه راهی رو رفته . 3.حالا راضیه یا نه چرا .)

    راستش پشیمون شدم
    حس می کنم ایده ام خام . حداقل بیشتر باید پخته شه .
    تاپیکای زیادی هست که خیلی عالی و کاربردیه . مشاورا راهنمایی های خوبی دادن .
    اون تاپیکا دارن خاک میخورن . حالا چند نفر میخوان ازین تاپیک استفاده کنن ?
    آیا ما حرف تازه ای داریم ?
    بعید می دونم .

    ببخشید فعلا پشیمون شدم .
    اگر نظرم تغییر کرد یا ایده بهتری داشتم حتما میگم .
    ممنون .
    ای خواجه درد نیست... وگرنه طبیب هست

    ای بی خبر.. از خورشیدِ پشتِ ابر !


    ویرایش توسط گیسو کمند : چهارشنبه 25 تیر 99 در ساعت 00:58 دلیل: پشیمون شدم

  2. 4 کاربر از پست مفید گیسو کمند تشکرکرده اند .

    Eram (چهارشنبه 25 تیر 99), miss seven (چهارشنبه 25 تیر 99), scarface (پنجشنبه 26 تیر 99), باغبان (چهارشنبه 25 تیر 99)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:17 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.