سلام
من سالها با یک آدم فحاش و عصبانی که هیچ حرمتی برام قائل نبود زندگی کردم. تحمل چنین زندگی خیلی سخت و طاقت فرسا هست. من تمام راه ها رو رفتم و از هر دری وارد شدم آخرش بن بست بود. زمانی که کاملا ناامید بودم و جسم و روحم فرسوده شد تصمیم گرفتم دست از تلاش برای ساختن بردارم و کل مسئولیت رابطه رو سپردم به خودش و گفتم هر کاری میخواهی بکن . همسر من در مدت یک سال تغییر فراوانی کرده و اصلا اون آدم سابق نیست. اما این موضوع نمیتونه در مورد همه اتفاق بیفته . فقط میتونم بگم اگر همسرم تغییر نمی کرد دیر یا زود طلاق میگرفتم چون واقعا زندگی مزخرفی داشتیم








علاقه مندی ها (Bookmarks)