الهه زیباییها، متن اخرت رو دیدم، یاد جمله یکی از دوستام افتادم. البته نمیدونم اسمشو گذاشت دوست یا نه. وقتی گفت قشنگ کمرم تیر کشید. دیگه هم صحبت رو باهاش ادامه ندادم... هی ی ی ی . روزگار غریبی ست واقعا. ولی من خاطره بد از کسی توی ذهنم نمیذارم. گفتم پیش خودم ، هر آدمی یه مدلیه، چیکار میشه کرد.








علاقه مندی ها (Bookmarks)