به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 24 از 29 نخستنخست ... 414151617181920212223242526272829 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 231 تا 240 , از مجموع 286
  1. #231
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 31 مرداد 04 [ 19:12]
    تاریخ عضویت
    1391-7-15
    محل سکونت
    زیر باران
    نوشته ها
    797
    امتیاز
    25,533
    سطح
    96
    Points: 25,533, Level: 96
    Level completed: 19%, Points required for next Level: 817
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger First ClassOverdriveSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    2,336

    تشکرشده 1,642 در 598 پست

    Rep Power
    165
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط gholam1234 نمایش پست ها
    جور کرای رو فک کنم من باید بکشم...

    1- از چه خصلتی بدتون میاد؟ یا بهتر بگم از چه کسی بیشتر بدتون میاد؟
    چه واکنشی دارین بهشون؟ ابراز میکنین؟
    دورویی و ریاکاری و دروغ گویی ، بهشون محل نمی ذارم و حرف هاشون رو باور نمیکنم یه گوش در یه گوش دروازه ولی ابراز مستقیم نمی کنم معمولا
    2- هدف از زندگی؟
    تحقق خودم یا همون رشدوتعالی شخصیتم و کمک به رشدوتعالی عزیزانم و بعد دیگران درحد توانم
    3- تا حالا کسی بوده که یه جمله بهتون بگه و خیلی تاثیرگذار باشه توی زندگیتون؟ توضیح بدین...
    بله آدم های زیادی بودند از جمله یه مشاور تو دانشگاهم ،مدیر همدردی ، خانوادم ، دوستانم
    4- نظرتون در مورد خانمی که متاهله و بیرون کار میکنه چیه؟ کلا کار خانم در بیرون از منزل رو به صلاح میدونین؟ چه معایب و مزایایی داره؟
    اگه محیطش با روحیه خانم ها بخونه و خود فرد راضی باشه خوبه مخصوصا قبل بچه دار شدن اما بعد بچه خیلی سخت میشه ، مزیتش اینه که کارکردن و توی اجتماع بودن و همین طور درآمد داشتن به خانم ها اعتماد به نفس می ده و واقعا لذت بخشه، معایبش : اگر ساعات کاری زیاد باشه واقعا باعث فرسایش روح و جسم میشه، مخصوصا برای خانم هایی که مادرند و دغدغه فرزندانشون رو دارند
    5- بهترین خبری که شنیدین؟
    بهترین خبر رو نتونستم انتخاب کنم واقعا سخته
    6- گناهاتونو بزرگ میشمرین یا کوچیک؟ (درصورت وجود)
    بعضی گناهانم رو کوچک میشمارم و کم توجه هستم اما بعضی دیگه رو بزرگ
    7- بابایی هستین یا مامانی؟ درست گفتم؟ منظورم اینه که بیشتر رابطتون با بابا بهتره یا با مامان؟
    با هردوتا خیلی خوبم اما با مامان راحت تر و صمیمی ترم.
    8- یه نصیحت به من بکنین؟
    کوچکتر از اونم که نصیحت کنم
    9- یکی قبل از شروع زندگی مشترک دنبال اینه که به یکی محبت کنه، ایشون بنظرتون از لحاظ عقلی سالمه؟
    منظورتون رو درست متوجه نشدم اگر منظورتون اینه که نیاز به محبت کردن به همسر در وجودش هست به نظرم نیاز طبیعی هست
    اندکی صبر، سحر نزدیک است.

  2. 3 کاربر از پست مفید Eram تشکرکرده اند .

    gholam1234 (جمعه 20 تیر 99), Mvaz (جمعه 20 تیر 99), زونیام (جمعه 20 تیر 99)

  3. #232
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array
    با سلام خدمت خانم Eram
    و خسته نباشید و خدا قوت ، به تمام بچه های این تاپیک و تاپیک های دیگه :)






    اینم سئوال ها :




    -دیدگاه خودتون را با توجه به تصویر بنویسید :


    A)




    B)










    ---------------------------------------------------



    -داشتم می آمدم خونه ،،یه گربه وسط کوچه منو دید وایساد ...بعد سریع دوید ،،منم داشتم نگه می کردم کجا میره ....
    داشت می رفت دنبال موش ...موش ِ خیلی تیز بود ...گربه اومد بگیرتش ، سریع رفت تو لوله فاضلاب ،،
    یعنی گربه بنده خدا یه قدم و یه پنجه کم آورد ....
    وقتی موش ِ را نتونست بگیره ، برگشت به من نگاه کرد ،، با نگاهش می خواست چی بگه به نظرتون ؟




    ---------------------------------------------------



    -نیمه شب زلزله ای به بزرگی هشت ریشتر آمده است... شما خسته و خواب آلود و وحشت زده از خواب می پرید...اولین کاری که میکنید چیه؟




    ---------------------------------------------------


    چی زود تموم میشه؟ ( کدام یک )


    الف) پول
    ب) وقت
    ج) عمر
    م) مربای مامان
    ه) ماست سر سفره




    ---------------------------------------------------


    کدام درب را انتخاب می کنید :
    الف ) درب عشق و عرفان
    ب ) درب شانس
    ج ) درب پول
    د) درب علم



    ---------------------------------------------------



    من برا شما چند تا الگو رفتاری می نویسم ، میشه بر اساس اولویت خودتان مرتب کنید : ( مثلا دوست دارید اول کدام باشید ...الی آخر )
    (( ماجراجویی – سلامتی - عشق – امنیت – راحتی و آسایش - شور و شوق – قدرت – موفقعیت – رشد - تغییر – درستکاری – بهترین بودن ))




    ---------------------------------------------------


    به پرسش های زیر نمره بدید به خودتان ( از 0 تا 10 )


    * مهربانی :
    * احساسی بودن :
    *ولخرجی :
    *شادی :
    * پشتکار و تلاش :
    * کنترل خشم :
    *قاطعیت :
    * نظم :




    ---------------------------------------------------



    اگر اغراق داشته باشیم و مثلا فرض کنیم حیوانات هم به ما می تونستند حرف بزنند به سئوالات پاسخ بدید : ( واکنش شما )


    * با خانواده دارید رد میشید از خیابون ، یه مارمولک می یاد میگه صبر کنید اول من بعد شماها ،،بعدش که داره میره ، یه شکلک در می یاره و میگه خداحافظ همه ی شما :)

    * یه موش می یاد پیش شما میگه : بیا با هم پنیر بخوریم :

    * یه کروکودیل می یاد و به شما میگه دست منو بگیرید از خیابون رد کنید :

    *
    یه رویاه می یاد میگه : زود به من بگید مرغ و خروس و خرگوش کجا گیر بیارم ؟ خواهش میکنم ؟ بدجوری گشنمه ؟

    * دارید از کوچه رد میشید ، یه مورچه می یا ی میگه ، این دونه برنج خیلی سنگینه ! میشه کمکم کنید ؟




    ---------------------------------------------------



    اولین اقدامی که یک خانوم راننده بعد از تصادف انجام می دهد چیست ؟

    - بیهوش می شود
    - با شوهرش تماس می گیرد
    - می گوید : آخ ببخشید می خواستم ترمز بگیرم اشتباهی گاز دادم
    - اول به خاطر سالم ماندنش یک دیگ شله زرد نذر می کند بعد هم عهد می کند که دیگر پشت رل ننشیند
    - جیغ میکشد
    - هیچکدام ( اگر این گزینه انتخاب کردید باید جواب مورد نظرتون را بگید )



    ---------------------------------------------------


    - چطوری محبوب مادر زن بشیم ؟

    - بهترین اندوخته شما از زندکی مشترک تا این لحظه چیه تا با بچه های همدردی به اشتراک بگذارید ،،اون را بفرمایید ؟




    ---------------------------------------------------


    -
    میرید تو یه مسجدی تا نماز بخونید ،،،
    از قضا یه گوشی موبایل 11 iPhone، هم دارید که میذارید جلوتون ،،،( کنار سجاده )
    موقع قنوت نماز یه نفر پیدا میشه موبایلتون را بر میداره و فرار میکنه ،،، :)
    چکار میکنید :


    * تو قنوت نماز فارسی میگید : جون مادرت بر ندار - وایسا
    *در هنگام قنوت می بینیدش و بی خیالش میشید و میگید نوش جانت ( خدا واجب تره )
    *
    اصلا متوجه نمیشید که طرف برداشته چون غرق نمازید
    * نماز را می شکونید و میرید دنبالش





    متشکرم .
    ویرایش توسط باغبان : جمعه 20 تیر 99 در ساعت 01:28

  4. 3 کاربر از پست مفید باغبان تشکرکرده اند .

    Eram (شنبه 21 تیر 99), Mvaz (جمعه 20 تیر 99), زونیام (جمعه 20 تیر 99)

  5. #233
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 25 خرداد 05 [ 19:34]
    تاریخ عضویت
    1398-1-10
    نوشته ها
    813
    امتیاز
    25,716
    سطح
    96
    Points: 25,716, Level: 96
    Level completed: 37%, Points required for next Level: 634
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,748

    تشکرشده 1,848 در 755 پست

    Rep Power
    181
    Array
    سلام

    با توجه به اینکه خانم صبا 2009 (ایشون مربی خوبی باید باشند) در همدردی دیده شده اند،


    یه تیم تشکیل بدین از اعضای همدردی که دوست دارین و به هر کدوم یه پست بدین و برای یه هدفی که به ما میگید خودتون رو آماده می کنید.


    مثلا من کرای(به عنوان آنالیزور و با حفظ سمت تدارکات) و غلام ( دروازبان) و اسکار فیس ( بازیکن مهاجم) و ......... انتخاب میکنم برای مبارزه با افراد سیاره مریخ .

    حالا می تونید هدفتون شغلی باشه، معنوی باشه، خیرخواهانه باشه.

  6. 2 کاربر از پست مفید Mvaz تشکرکرده اند .

    زونیام (جمعه 20 تیر 99)

  7. #234
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 15 مهر 04 [ 23:45]
    تاریخ عضویت
    1390-6-22
    نوشته ها
    712
    امتیاز
    30,538
    سطح
    100
    Points: 30,538, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    3,307

    تشکرشده 2,402 در 566 پست

    Rep Power
    168
    Array
    سلام ارم جان خوبی؟
    ۱. در دوراهی های زندگیت چیکار میکنی؟؟
    ۲. بخوای مشورت بگیری از کی میگیری؟؟
    ۳.با کی بیشتر دردو دل میکنی؟؟
    ۴. دوست داشتی خواهر داشته باشی؟چرا؟
    ۵. دوست داری کجای دنیا زندگی کنی؟
    ۶. تو چند سالگی دوست داری بمیری؟ (دور از جونت)

  8. 2 کاربر از پست مفید شمیم الزهرا تشکرکرده اند .

    Eram (شنبه 21 تیر 99), زونیام (جمعه 20 تیر 99)

  9. #235
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 27 مرداد 01 [ 01:54]
    تاریخ عضویت
    1394-9-10
    نوشته ها
    1,022
    امتیاز
    36,001
    سطح
    100
    Points: 36,001, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,229

    تشکرشده 2,952 در 957 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    260
    Array
    سلام ارم عزیز و دوست داشتنی

    امیدوارم حال دلت خوب باشه عزیزم .

    ببخشید من سؤالات قبلی دوستان را زیاد فرصت نکردم بخونم برای همین اگر سؤالی تکراری بود ببخشین .

    1_ زندگیت قبل از ازدواج بهتر بود یا بعدش ؟( کلا اون رضایت درونی از خودت و زندگیت رو قبل ازدواجت داشتی یا بعدش ؟)

    2_ اگر ازدواج نمیکردی برنامه ی زندگیت چگونه پیش میرفت ؟ ( یعنی چه اهدافی رو دنبال میکردی ؟)

    3_ پول چقدر میتونه موجب خوشبختی توی زندگی باشه ؟

    4_ خونه داری یا سر کار میری؟ ( کدومو ترجیح میدی؟)

    5_ چطوری یه رفتار و عمل را به صورت عادت در بیاریم ؟ ( جوریکه خودکار دیگه انجامش بدیم ؟)

    6_ چه هنر ها و مهارت هایی بلدی برامون بگو .

    7 _ اگر سون بخواد برای زندگی خودش هدف گذاری کنه از کجا باید شروع کنه ؟ چه راهی باید بره ؟

    8_ تیپ اسپرت یا رسمی ؟ ( کدوم خوشگلتره بنظرت ؟)

    9_ در نظر اول وقتی کسی رو میبینی چطور متوجه خوب بودن اون طرف میشی ؟

    10_ ارم یه آدم محبوب رو چگونه آدمی میبینه ؟ (یعنی چه ویژگی هایی داره )

    نمیدونم پست های منو خوندی یا نه و یا اینکه چقدر از صحبت هام ازم شناخت داری ولی از من توی ذهنت چه تصوری داری ؟ اگر پیشنهادی انتقادی چیزی هم داری بگو . ممنون میشم .

    در عشق

    اگر طاقت ویرانگی ات نیست
    دلتنگ کسی باش که
    دلتنگ تو باشد . . . !

  10. 3 کاربر از پست مفید miss seven تشکرکرده اند .

    Eram (شنبه 21 تیر 99), Pooh (جمعه 20 تیر 99), زونیام (جمعه 20 تیر 99)

  11. #236
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 31 تیر 04 [ 16:23]
    تاریخ عضویت
    1397-1-08
    نوشته ها
    150
    امتیاز
    8,453
    سطح
    62
    Points: 8,453, Level: 62
    Level completed: 1%, Points required for next Level: 297
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    233

    تشکرشده 371 در 127 پست

    Rep Power
    42
    Array
    سلام خانم ارم


    1- چرا آدما خیلی سخت قبول میکنن که خودشون رو جای دیگری بذارن؟
    2- بزرگترین انتظار زن و شوهر از همدیگه چی باید باشه؟
    3- بزرگترین انتظار زن و شوهر از همدیگه چی نباید باشه؟
    4- خوشبختی در تنهایی رو ترجیح میدین یا درگیری با مشکلات زیاد ولی همراه با خانواده؟ اصلا میشه تنها بود و احساس خوشبختی داشت؟
    5- تا به حال اعتراف به کار اشتباه کردین؟ آسون بود یا سخت؟
    6- کدوم یکی از این آدما احتمال داره لواشک منو قایمکی وردارن تا ته بخورن؟
    الف- CRY
    ب- Mvaz
    ج- غلام1234
    د- هر سه
    7- به نظرتون یه آدم تا چند درصد احتمال داره تغییر بزرگی تو خودش بده؟

  12. 2 کاربر از پست مفید scarface تشکرکرده اند .

    Eram (شنبه 21 تیر 99)

  13. #237
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 31 مرداد 04 [ 19:12]
    تاریخ عضویت
    1391-7-15
    محل سکونت
    زیر باران
    نوشته ها
    797
    امتیاز
    25,533
    سطح
    96
    Points: 25,533, Level: 96
    Level completed: 19%, Points required for next Level: 817
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger First ClassOverdriveSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    2,336

    تشکرشده 1,642 در 598 پست

    Rep Power
    165
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط C-R-Y نمایش پست ها
    با سلام خدمت خانم Eram
    و خسته نباشید و خدا قوت ، به تمام بچه های این تاپیک و تاپیک های دیگه :)
    سلام خدمت شما متشکرم


    اینم سئوال ها :



    -دیدگاه خودتون را با توجه به تصویر بنویسید :

    A)


    نقش مدیریت و رهبری یک مجموعه هست ، اینکه خداوند همانطور که برای پرندگان راهنما قرارداده برای ما انسان ها هم پیشوایانی قرارداده تا راه درست رو راحت تر تشخیص بدیم

    B)



    انسان های مختلفی رو می بینیم که در راه رسیدن به هدفی مشخص در تلاش هستند و برای رسیدن به هدف باید دونفری باشند (اتحاد) ،همه در حرکت و تکاپو هستند هدف ظاهرا یکیه اما رفتارها مختلفه، فقط اونهایی که متحد هستند و همکاری می کنند میتونن. به هدف برسند خودخواهی و حسادت به دیگران و تلاش برای از راه به در کردن اونها فقط مانعی برسر رشد ماست چرا که ما به تنهایی قادر نیستیم مسیر تعالی رو طی کنیم و در این راه به دیگران نیاز داریم






    ---------------------------------------------------



    -داشتم می آمدم خونه ،،یه گربه وسط کوچه منو دید وایساد ...بعد سریع دوید ،،منم داشتم نگه می کردم کجا میره ....
    داشت می رفت دنبال موش ...موش ِ خیلی تیز بود ...گربه اومد بگیرتش ، سریع رفت تو لوله فاضلاب ،،
    یعنی گربه بنده خدا یه قدم و یه پنجه کم آورد ....
    وقتی موش ِ را نتونست بگیره ، برگشت به من نگاه کرد ،، با نگاهش می خواست چی بگه به نظرتون ؟

    به نظرم میخواست ببینه آیا شما موش دیگه ای پیدا کردی که دنبال اون موش نرفتی؟!!!

    ---------------------------------------------------

    -نیمه شب زلزله ای به بزرگی هشت ریشتر آمده است... شما خسته و خواب آلود و وحشت زده از خواب می پرید...اولین کاری که میکنید چیه؟

    میرم پسرم رو برش می دارم و در کنج خانه قرار می گیرم و سرم رو نگه می دارم و همون جا می مونم

    --------------------------------------------------
    چی زود تموم میشه؟ ( کدام یک )
    الف) پول
    ب) وقت
    ج) عمر
    م) مربای مامان
    ه) ماست سر سفره
    گزینه ج به نظرم
    ---------------------------------------------------
    کدام درب را انتخاب می کنید :
    الف ) درب عشق و عرفان
    ب ) درب شانس
    ج ) درب پول
    د) درب علم
    من درب الف رو انتخاب میکنم چون اون 3تای دیگه رو میتونم با تلاش بدست بیارم اما رسیدن به معرفت الهی خیلی سخت تره
    ---------------------------------------------------
    من برا شما چند تا الگو رفتاری می نویسم ، میشه بر اساس اولویت خودتان مرتب کنید : ( مثلا دوست دارید اول کدام باشید ...الی آخر )
    (( ماجراجویی – سلامتی - عشق – امنیت – راحتی و آسایش - شور و شوق – قدرت – موفقعیت – رشد - تغییر – درستکاری – بهترین بودن ))
    سلامتی، شوروشوق، امنیت، درستکاری، راحتی و آسایش، عشق، موفقیت،رشد،تغییر،ماجراجوی ی،قدرت،بهترین بودن

    ---------------------------------------------------

    به پرسش های زیر نمره بدید به خودتان ( از 0 تا 10 )


    * مهربانی : 8
    * احساسی بودن :8
    *ولخرجی :6
    *شادی :5
    * پشتکار و تلاش :7
    * کنترل خشم :6
    *قاطعیت :7
    * نظم :7
    ---------------------------------------------------

    اگر اغراق داشته باشیم(اغراق؟!) و مثلا فرض کنیم حیوانات هم به ما می تونستند حرف بزنند به سئوالات پاسخ بدید : ( واکنش شما )

    * با خانواده دارید رد میشید از خیابون ، یه مارمولک می یاد میگه صبر کنید اول من بعد شماها ،،بعدش که داره میره ، یه شکلک در می یاره و میگه خداحافظ همه ی شما :)
    منم شکلک در میارم براش
    * یه موش می یاد پیش شما میگه : بیا با هم پنیر بخوریم :
    میگم نه ممنون خودت بخور
    * یه کروکودیل می یاد و به شما میگه دست منو بگیرید از خیابون رد کنید :
    میگم ببخشید من عجله دارم و مسیرم اون ور خیابون نیست

    *
    یه رویاه می یاد میگه : زود به من بگید مرغ و خروس و خرگوش کجا گیر بیارم ؟ خواهش میکنم ؟ بدجوری گشنمه ؟
    برو رستورانا بگو غذای مهموناشون که نخوردن رو برات بیارن

    * دارید از کوچه رد میشید ، یه مورچه می یا ی میگه ، این دونه برنج خیلی سنگینه ! میشه کمکم کنید ؟
    به روی چشم خودتم بیا توی جیبم تا یه جایی برسونمت

    ---------------------------------------------------

    اولین اقدامی که یک خانوم راننده بعد از تصادف انجام می دهد چیست ؟
    - بیهوش می شود
    - با شوهرش تماس می گیرد
    - می گوید : آخ ببخشید می خواستم ترمز بگیرم اشتباهی گاز دادم
    - اول به خاطر سالم ماندنش یک دیگ شله زرد نذر می کند بعد هم عهد می کند که دیگر پشت رل ننشیند
    - جیغ میکشد
    - هیچکدام ( اگر این گزینه انتخاب کردید باید جواب مورد نظرتون را بگید )
    هیچکدام؛ پلیس رو خبر میکنه
    ---------------------------------------------------

    - چطوری محبوب مادر زن بشیم ؟
    محبوب همسر باشید احترام خانواده همسر رو حفظ کنید. در خوشی ها و لحظات سخت کنارشون باشید.

    - بهترین اندوخته شما از زندکی مشترک تا این لحظه چیه تا با بچه های همدردی به اشتراک بگذارید ،،اون را بفرمایید ؟
    عیب هام رو بیشتر شناختم
    ---------------------------------------------------


    -
    میرید تو یه مسجدی تا نماز بخونید ،،،
    از قضا یه گوشی موبایل 11 iPhone، هم دارید که میذارید جلوتون ،،،( کنار سجاده )
    موقع قنوت نماز یه نفر پیدا میشه موبایلتون را بر میداره و فرار میکنه ،،، :)
    چکار میکنید :
    اولا من گوشی ای نمی خرم که نگهداری ازش انقدر دل مشغولی برام ایجاد کنه، دوما موقع نماز گوشی رو می ذارم توی کیفم نه کنار مهرم ، سوما اگر کیفم رو که کناردستمه کسی بدزده اون لحظه انقدر هول میشم که بعید نیست بدوم دنبالش.

    * تو قنوت نماز فارسی میگید : جون مادرت بر ندار - وایسا
    *در هنگام قنوت می بینیدش و بی خیالش میشید و میگید نوش جانت ( خدا واجب تره )
    *
    اصلا متوجه نمیشید که طرف برداشته چون غرق نمازید
    * نماز را می شکونید و میرید دنبالش
    گزینه آخر متأسفانه

    متشکرم .
    اندکی صبر، سحر نزدیک است.

  14. 3 کاربر از پست مفید Eram تشکرکرده اند .

    Mvaz (جمعه 20 تیر 99), Pooh (جمعه 20 تیر 99)

  15. #238
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 31 مرداد 04 [ 19:12]
    تاریخ عضویت
    1391-7-15
    محل سکونت
    زیر باران
    نوشته ها
    797
    امتیاز
    25,533
    سطح
    96
    Points: 25,533, Level: 96
    Level completed: 19%, Points required for next Level: 817
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger First ClassOverdriveSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    2,336

    تشکرشده 1,642 در 598 پست

    Rep Power
    165
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط شمیم الزهرا نمایش پست ها
    سلام ارم جان خوبی؟
    سلام عزیزم ممنونم
    ۱. در دوراهی های زندگیت چیکار میکنی؟؟
    از خدا کمک می گیرم و ازش میخوام بهم کمک کنه تصمیم درست بگیرم و همچنین درصورت لزوم مشاوره هم می گیرم
    ۲. بخوای مشورت بگیری از کی میگیری؟؟
    پدرومادرم ،همسرم،مشاورم بستگی به موضوع داره
    ۳.با کی بیشتر دردو دل میکنی؟
    با مادرم
    ۴. دوست داشتی خواهر داشته باشی؟چرا؟
    آره ، اما قبلا ها این حس بیشتر بود ولی الان این حس خیلی کمتر شده ، علتش این بود که فکر میکنم خواهر حامی خیلی خوبی هست و تو روزهای سخت میتونه کنار آدم باشه
    ۵. دوست داری کجای دنیا زندگی کنی؟
    هرجایی که باهاش خاطره دارم ،از همینجایی که هستم راضیم
    ۶. تو چند سالگی دوست داری بمیری؟ (دور از جونت)
    فکر کنم 90 خوبه
    اندکی صبر، سحر نزدیک است.

  16. 2 کاربر از پست مفید Eram تشکرکرده اند .

    gholam1234 (شنبه 21 تیر 99)

  17. #239
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 31 مرداد 04 [ 19:12]
    تاریخ عضویت
    1391-7-15
    محل سکونت
    زیر باران
    نوشته ها
    797
    امتیاز
    25,533
    سطح
    96
    Points: 25,533, Level: 96
    Level completed: 19%, Points required for next Level: 817
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger First ClassOverdriveSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    2,336

    تشکرشده 1,642 در 598 پست

    Rep Power
    165
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط « 7 » نمایش پست ها
    سلام ارم عزیز و دوست داشتنی
    سلام 7 جان ممنون از لطفت
    امیدوارم حال دلت خوب باشه عزیزم .
    ممنونم منم همین طور
    ببخشید من سؤالات قبلی دوستان را زیاد فرصت نکردم بخونم برای همین اگر سؤالی تکراری بود ببخشین .
    خواهش میکنم عزیزم
    1_ زندگیت قبل از ازدواج بهتر بود یا بعدش ؟( کلا اون رضایت درونی از خودت و زندگیت رو قبل ازدواجت داشتی یا بعدش ؟)
    بعد ازدواج ، من هدفمندتر و متمرکز تر شدم اما شادی ها و خوشی های دوران مجردی که گاهی بی دغدغه خوش بودیم با دوستان ،فامیل توی دانشگاه و... بعد متأهلی برای من خیلی کم رنگ تر شد. نمی دونم شایدم این کمرنگ تر شدن به خاطر متأهلی و مسئولیت هاش نباشه و به خاطر دور شدن از فضای مدرسه و بعد دوران دانشگاه مخصوصا کارشناسی باشه که خیلی خوب بود

    2_ اگر ازدواج نمیکردی برنامه ی زندگیت چگونه پیش میرفت ؟ ( یعنی چه اهدافی رو دنبال میکردی ؟)
    حتما می رفتم سر کار و توی آزمون استخدامی مورد نظرم شرکت می کردم و تا قبول شدنم هم کار تدریس رو انجام می دادم

    3_ پول چقدر میتونه موجب خوشبختی توی زندگی باشه ؟
    پول داشتن باعث خوشبختی نمیشه چون احساس خوشبختی رو نمیشه با پول خرید، احساس خوشبختی مال انسان های آگاه هست کسی که قدر داشته هاش رو می دونه و ارزش زندگی رو درک کرده! اما به نظرم بی پولی می تونه یکی از دلایل احساس نا خوشی و نارضایتی انسان باشه و باعث بشه کمتر احساس خوشبختی کنیم.
    4_ خونه داری یا سر کار میری؟ ( کدومو ترجیح میدی؟)
    من یک خونه دار دانشجو هستم و در حال حاضر اصلا دوست ندارم برم سرکار و ترجیح میدم کنار فرزندم باشم و لذت ببریم. و همینطور درسم رو بخونم ، انشالله بعد تموم شدن درسم میرم دنبال شاغل شدن که البته برای اون هم شرط و شروط دارم
    5_ چطوری یه رفتار و عمل را به صورت عادت در بیاریم ؟ ( جوریکه خودکار دیگه انجامش بدیم ؟)
    بستگی داره چه کاری باشه اگر کارش رو می گفتی میتونستم بهتر برات بگم،بعضی کارها برای من سخته عادت بشه و زمان بر هست اما بعضی ها رو با برنامه ریزی و کوچک کردن کار و تقسیم بندی موفق میشم انجام بدم،
    6_ چه هنر ها و مهارت هایی بلدی برامون بگو .
    من خیلی دوست دارم هنر یادبگیرم و مخصوصا خیاطی اما هنوز وقتش رو ندارم اما در آینده حتما میرم سراغش و اما هنرهای من: آشپزیم خوبه ، نمد دوزی هم در حدی بلدم که واسه پسرم چیزای خوشگل درست کنم مثل گل و عروسک و کوله پشتی و... فعلا همین هاست
    7 _ اگر سون بخواد برای زندگی خودش هدف گذاری کنه از کجا باید شروع کنه ؟ چه راهی باید بره ؟
    خب اولش یه دفتر و قلم بردار و برای خودت بنویس که ده سال آینده میخوای در حوزه های زیر به چه چیزهایی برسی؟ 1.مادی 2.معنوی.3.تحصیلی و شغلی.4.ورزشی و تفریحی 5.خانوادگی خیلی جزئی بنویس بعدش که نوشتی کامل برنامه ات رو واسه 5سال بعد همینا کامل بنویس مرحله بعد برای 1سال آینده بنویس که میخوای توی این حوزه ها به کجا برسی؟( اهدافت رو آرمان گرایانه و دست بالا بگیر و با ذکر جزئیات بنویس) بعد که برای 1سال بعد رو نوشتی حالا ببین برای اینکه 1سال بعد به اون جایی که مدنظرت هست برسی توی 1ماه آینده باید چه کارهایی انجام بدی ؟ همه ی اون کارها رو بنویس و بعد کارها رو تو برنامه هفتگی و روزانه ات بگنجون( اینجا رو دست پایین بگیر یعنی کارها رو آسون و کوچک بگیر) ، این جوری هر روز یه قدم کوچیک هم شده برای رسیدن به اهدافت بر می داری و همین خودش بهت انرژی زیادی میده. و متمرکز تر میشی

    8_ تیپ اسپرت یا رسمی ؟ ( کدوم خوشگلتره بنظرت ؟)
    هر دو تا ، من با تیپ اسپرت احساس راحتی بیشتری دارم
    9_ در نظر اول وقتی کسی رو میبینی چطور متوجه خوب بودن اون طرف میشی ؟
    لبخند و گشاده رویی،احترام گذاشتن به دیگران،
    10_ ارم یه آدم محبوب رو چگونه آدمی میبینه ؟ (یعنی چه ویژگی هایی داره )
    آدمی که خوش اخلاق خوش رو هست،از لحاظ احساسی باز هست ، دیگران رو به خوبی درک میکنه، خوب گوش دادن رو بلده، مهارت همدلی داره، سوالات خصوصی از کسی نمی پرسه، از دیگران بدگویی نمیکنه، نگاه مثبتی به زندگی و دیگران داره، آدم کنارش احساس راحتی داره ،خودش رو نمی گیره ، بی آلایش هست ، زندگی رو سخت نمی گیره، از مشکلات پیش دیگران نمی ناله ،مستقل هست ، برای خودش برنامه داره ، اهل مقایسه و حسادت نیست، دهن بین نیست
    نمیدونم پست های منو خوندی یا نه و یا اینکه چقدر از صحبت هام ازم شناخت داری ولی از من توی ذهنت چه تصوری داری ؟ اگر پیشنهادی انتقادی چیزی هم داری بگو . ممنون میشم .
    نگاهم به تو خیلی خوب و مثبت هست فکر میکنم دختر نجیب و باحجاب و خوش اخلاق و احساساتی هستی انتقادم ندارم پیشنهادم اینه که فرصت هاتو دریاب الان سنت و شرایطت واقعا مناسب هست تا برای خودت هدف و برنامه داشته باشی ازین فرصت استفاده کن، انشالله موفق باشی عزیزم


    اندکی صبر، سحر نزدیک است.

  18. 2 کاربر از پست مفید Eram تشکرکرده اند .

    gholam1234 (شنبه 21 تیر 99)

  19. #240
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 04 آبان 04 [ 14:51]
    تاریخ عضویت
    1398-6-08
    نوشته ها
    1,079
    امتیاز
    25,181
    سطح
    95
    Points: 25,181, Level: 95
    Level completed: 84%, Points required for next Level: 169
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    1,702

    تشکرشده 2,261 در 917 پست

    Rep Power
    226
    Array
    سلام ارم بزرگوار. خوبین؟

    1- یه نفر مثه آب خوردن زیر آبتون رو میزنه، واکنشتون چیه؟

    2- تفاوت بین ساده و ساده لوحی چیست؟ احساستون نسبت به آدمهای ساده لوح و ساده چیه؟

    3- خلاصه بگین که دختر و پسرا چطور میتونن به یه شناخت حداقلی از هم برسن واسه ازدواج؟ یه شناختی که هم سریع باشه و هم دقیق. نقش احساسات و خوش آمدن چقدر هست در ازدواج؟

    4- اهل فوتبال هستین؟ تماشا و بازی کردن ...

    5- تا حالا شده از دست اخوی عصبانی بشین؟ علت و واکنش؟

    6- سطح دسترسی تون به احساساتتون چطوره؟ منظورم اینه که چقدر ساده و راحت میتونین به اخساساتتون سری بزنین؟ چقدر راحت گریه میکنین؟ آخرین باری که گریه کردین کی بود و چرا؟

    7- خودتون رو انسان خوش گذرون میدونین؟

    8- پسری از یه خانم بصورت ظاهری خوشش میاد، ولی بخاطر یه سری اخلاقیاتش کنارش میذاره و اصطلاحا کنارش میذاره. کار درستی کرده ایشون؟

    9- مدیریت اقتصادی در خانواده به چه صورتی باید باشه؟ دست مرد باید باشه یا زن؟

    10- یه خاطره خوب بگین از زندگیتون، مام دلمون شاد بشه...
    ویرایش توسط gholam1234 : شنبه 21 تیر 99 در ساعت 14:05

  20. 2 کاربر از پست مفید gholam1234 تشکرکرده اند .

    Eram (شنبه 21 تیر 99)


 
صفحه 24 از 29 نخستنخست ... 414151617181920212223242526272829 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 22:26 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.