با سلام خدمت خانم Eram
و خسته نباشید و خدا قوت ، به تمام بچه های این تاپیک و تاپیک های دیگه :)
سلام خدمت شما متشکرم
اینم سئوال ها :
-دیدگاه خودتون را با توجه به تصویر بنویسید :
A)
نقش مدیریت و رهبری یک مجموعه هست ، اینکه خداوند همانطور که برای پرندگان راهنما قرارداده برای ما انسان ها هم پیشوایانی قرارداده تا راه درست رو راحت تر تشخیص بدیم
B)
انسان های مختلفی رو می بینیم که در راه رسیدن به هدفی مشخص در تلاش هستند و برای رسیدن به هدف باید دونفری باشند (اتحاد) ،همه در حرکت و تکاپو هستند هدف ظاهرا یکیه اما رفتارها مختلفه، فقط اونهایی که متحد هستند و همکاری می کنند میتونن. به هدف برسند خودخواهی و حسادت به دیگران و تلاش برای از راه به در کردن اونها فقط مانعی برسر رشد ماست چرا که ما به تنهایی قادر نیستیم مسیر تعالی رو طی کنیم و در این راه به دیگران نیاز داریم
---------------------------------------------------
-داشتم می آمدم خونه ،،یه گربه وسط کوچه منو دید وایساد ...بعد سریع دوید ،،منم داشتم نگه می کردم کجا میره ....
داشت می رفت دنبال موش ...موش ِ خیلی تیز بود ...گربه اومد بگیرتش ، سریع رفت تو لوله فاضلاب ،،
یعنی گربه بنده خدا یه قدم و یه پنجه کم آورد ....
وقتی موش ِ را نتونست بگیره ، برگشت به من نگاه کرد ،، با نگاهش می خواست چی بگه به نظرتون ؟
به نظرم میخواست ببینه آیا شما موش دیگه ای پیدا کردی که دنبال اون موش نرفتی؟!!!
---------------------------------------------------
-نیمه شب زلزله ای به بزرگی هشت ریشتر آمده است... شما خسته و خواب آلود و وحشت زده از خواب می پرید...اولین کاری که میکنید چیه؟
میرم پسرم رو برش می دارم و در کنج خانه قرار می گیرم و سرم رو نگه می دارم و همون جا می مونم
--------------------------------------------------
چی زود تموم میشه؟ ( کدام یک )
الف) پول
ب) وقت
ج) عمر
م) مربای مامان
ه) ماست سر سفره
گزینه ج به نظرم
---------------------------------------------------
کدام درب را انتخاب می کنید :
الف ) درب عشق و عرفان
ب ) درب شانس
ج ) درب پول
د) درب علم
من درب الف رو انتخاب میکنم چون اون 3تای دیگه رو میتونم با تلاش بدست بیارم اما رسیدن به معرفت الهی خیلی سخت تره
---------------------------------------------------
من برا شما چند تا الگو رفتاری می نویسم ، میشه بر اساس اولویت خودتان مرتب کنید : ( مثلا دوست دارید اول کدام باشید ...الی آخر )
(( ماجراجویی – سلامتی - عشق – امنیت – راحتی و آسایش - شور و شوق – قدرت – موفقعیت – رشد - تغییر – درستکاری – بهترین بودن ))
سلامتی، شوروشوق، امنیت، درستکاری، راحتی و آسایش، عشق، موفقیت،رشد،تغییر،ماجراجوی ی،قدرت،بهترین بودن
---------------------------------------------------
به پرسش های زیر نمره بدید به خودتان ( از 0 تا 10 )
* مهربانی :
8
* احساسی بودن :
8
*ولخرجی :
6
*شادی :
5
* پشتکار و تلاش :
7
* کنترل خشم :
6
*قاطعیت :
7
* نظم :
7
---------------------------------------------------
اگر اغراق داشته باشیم
(اغراق؟!) و مثلا فرض کنیم حیوانات هم به ما می تونستند حرف بزنند به سئوالات پاسخ بدید : ( واکنش شما )
* با خانواده دارید رد میشید از خیابون ، یه مارمولک می یاد میگه صبر کنید اول من بعد شماها ،،بعدش که داره میره ، یه شکلک در می یاره و میگه خداحافظ همه ی شما :)
منم شکلک در میارم براش
* یه موش می یاد پیش شما میگه : بیا با هم پنیر بخوریم :
میگم نه ممنون خودت بخور
* یه
کروکودیل می یاد و به شما میگه دست منو بگیرید از خیابون رد کنید :
میگم ببخشید من عجله دارم و مسیرم اون ور خیابون نیست
* یه رویاه می یاد میگه : زود به من بگید مرغ و خروس و خرگوش کجا گیر بیارم ؟ خواهش میکنم ؟ بدجوری گشنمه ؟
برو رستورانا بگو غذای مهموناشون که نخوردن رو برات بیارن
* دارید از کوچه رد میشید ، یه مورچه می یا ی میگه ، این دونه برنج خیلی سنگینه ! میشه کمکم کنید ؟
به روی چشم خودتم بیا توی جیبم تا یه جایی برسونمت
---------------------------------------------------
اولین اقدامی که یک خانوم راننده بعد از تصادف انجام می دهد چیست ؟
- بیهوش می شود
- با شوهرش تماس می گیرد
- می گوید : آخ ببخشید می خواستم ترمز بگیرم اشتباهی گاز دادم
- اول به خاطر سالم ماندنش یک دیگ شله زرد نذر می کند بعد هم عهد می کند که دیگر پشت رل ننشیند
- جیغ میکشد
- هیچکدام ( اگر این گزینه انتخاب کردید باید جواب مورد نظرتون را بگید )
هیچکدام؛ پلیس رو خبر میکنه
---------------------------------------------------
- چطوری محبوب مادر زن بشیم ؟
محبوب همسر باشید احترام خانواده همسر رو حفظ کنید. در خوشی ها و لحظات سخت کنارشون باشید.
- بهترین اندوخته شما از زندکی مشترک تا این لحظه چیه تا با بچه های همدردی به اشتراک بگذارید ،،اون را بفرمایید ؟
عیب هام رو بیشتر شناختم
---------------------------------------------------
- میرید تو یه مسجدی تا نماز بخونید ،،،
از قضا یه گوشی موبایل 11 iPhone، هم دارید که میذارید جلوتون ،،،( کنار سجاده )
موقع قنوت نماز یه نفر پیدا میشه موبایلتون را بر میداره و فرار میکنه ،،، :)
چکار میکنید :
اولا من گوشی ای نمی خرم که نگهداری ازش انقدر دل مشغولی برام ایجاد کنه، دوما موقع نماز گوشی رو می ذارم توی کیفم نه کنار مهرم ، سوما اگر کیفم رو که کناردستمه کسی بدزده اون لحظه انقدر هول میشم که بعید نیست بدوم دنبالش.
* تو قنوت نماز فارسی میگید : جون مادرت بر ندار - وایسا
*در هنگام قنوت می بینیدش و بی خیالش میشید و میگید نوش جانت ( خدا واجب تره )
*اصلا متوجه نمیشید که طرف برداشته چون غرق نمازید
* نماز را می شکونید و میرید دنبالش
گزینه آخر متأسفانه
متشکرم .
علاقه مندی ها (Bookmarks)